@Sax Hahaha ja ik heb ook gemerkt dat ze soms wel kan switchen! Meestal als ik thuis ben en hij naar kantoor is trekt ze wat meer naar mij. Maar echt als ze de kleinste neiging toont dat ze liever bij mij is vindt mijn vriend het ook vreselijk, en nu doet hij net alsof ik me aanstel
haha echt zo hypocriet. Wel fijn dat het bij jou zo is gebleven! Ik ben eigenlijk wel degene die het meest met haar traint en haar altijd op een strak schema houdt. Mijn vriend is altijd heel uitbundig met haar aan het spelen en ze mag ook meer van hem. Denk dat dat ook wel meespeelt. Ook heeft hij gewoon meer tijd met haar en ook meer tijd om met haar te spelen. Ik heb die tijd vaak niet
denk dat Ik denk dat ik soms een beetje te strak met haar ben ofzo.
@Verka ja dit had ik ook gelezen! Op zich kan dat wel want ik kom heel vaak thuis gedurende de dag, dus misschien dat ze daarom niet raar opkijkt als ik weer aan kom. Ik probeerde mezelf dit ook te vertellen maar merkte dat het voor mij toch een beetje een cope werd haha. Vanmorgen kon ik er toch weer slecht tegen toen ik mijn vriend een uitbundig welkom zag krijgen en ik een lauwwarme reactie. Maar het is ook gewoon een stukje acceptatie denk ik. Mijn kindertijd hond was echt onafscheidelijk van mij, dus heb misschien ook wel een beetje een hoge standaard daardoor?
Ik weet ook dat ik me niet zo moet aanstellen maar doet toch wel een beetje pijn hoor haha.
@Mette12 Haha nee dat is bij ons toch niet zo! Mijn vriend is echt de pushover van ons tweeën. Ik zet haar toch vaker in haar kratje, ben wat strenger, en rigide met haar routine, terwijl ik me vaak kan opvreten over hoe makkelijk hij haar routine verkwanselt en zwicht voor dingen
Denk ook dat dat de reden is dat ze hem leuker vindt. Misschien heeft ze een raar soort ontzag voor mij? Echt geen idee haha
@Telefoonnummer I knoooow
Ik haat het echt om de reserve te zijn haha. Ik heb inderdaad wel het gevoel dat ze beter naar mij luistert en misschien wat meer ontzag heeft, maar ik zou liever met hem ruilen eigenlijk haha. Vond het juist altijd zo leuk dat mijn hondje vroeger altijd zoooo blij was om me te zien als ik thuis kwam, dat is wel iets wat ik nu toch een beetje mis
Maar ja het is wat het is ik moet er maar gewoon mee dealen haha.
@Bertha Ja dat is ook wel waar. Ze toont het bij mij op een andere manier denk ik. Wat wel echt ons ding is nu is dutjes doen op de bank samen . Ik neem haar nu telkens naast me op de bank en dan val ik in slaap op de bank terwijl ik met haar knuffel en dat is wel echt geweldig. Alleen nu gaat mijn vriend dat nadoen omdat hij daar jaloers op werd en nu vindt ze het misschien minder speciaal daardoor. We zijn er ook competitief over (hij wel meer dan ik) en ik ben de strijd aan het verliezen haha ![]()
Zo een lap tekst geworden dit haha