Hondentopic #2

Huh, mogen ze zo’n grote wijziging zomaar eenzijdig aanpassen?

Edit: ja jeetje dit mag dus gewoon. Wat klote zeg.

Wow wat kut! Mijn zus heeft precies zoiets meegemaakt een paar jaar terug met haar verzekering. Zij had ook zulke hoge medicatie kosten. Ik weet niet meer hoe dat is afgelopen, ik dacht wel gunstig maar ik weet eigenlijk niet hoe want dit kunnen ze idd gewoon helaas wel zomaar veranderen. Ben je wel op tijd geïnformeerd? Anders kun je wel bezwaar maken. En sowieso mag het geloof ik pas worden doorgevoerd bij een nieuw polis jaar. Kun je anders nog binnen je verzekering naar een hoger pakket overstappen ondanks dat dat dan ook meer kost, misschien iig minder dan de medicatie? Bij mij wordt namelijk wel medicatie onbeperkt vergoed bij het top pakket (maar ik zit bij Ohra).

Ja we hopen dat we inderdaad nog te kunnen overstappen naar het duurste pakket maar grote kans dat ze het niet accepteren vanwege de chronische aandoening. Wij zitten ook bij OHRA.

We zijn 3 juni ingelicht en 1 juli ging de nieuwe polis in.

Gelukkig konden we overstappen naar top en blijft de medicatie vergoed. Ik kan weer slapen komende nacht :grimacing:

4 likes

Ah fijn! Dat scheelt zeker! Wij hebben dus ook top en daar waren de voorwaarden juist gunstig veranderd. Nu ook onbeperkte consulten namelijk. Beetje jammer dat m’n hond een week voor de nieuwe voorwaarden besloot dat ie niet meer kon lopen en we op de spoed belandden maar goed. Zaten voor ons jaar al bijna aan de tax qua consulten dus de spoed consulten vielen er net buiten helaass :money_mouth_face:

Ja inderdaad heel fijn dat de consulten nu ook onbeperkt zijn, wij zaten daar altijd overheen zeker ook door die spoed consulten ja 🫨.