Het zit aan de N415 en het heet Paardenbos. Er zitten een paar mini-parkeerplaatsjes langs de weg daar. En aan de overkant zit het Roosterbos. Die is nog rustiger! In het andere bos loopt wel een mountainbikeroute namelijk.
Ah top! Daar heb ik één keer hardgelopen en toen viel het mij inderdaad op dat het super rustig was daar (maar op basis van 1 keer durfde ik er geen conclusies uit te trekken). Ik ga het eens proberen met mân hond
Ik kom daar in de middag zelden iemand tegen, en rond het avondeten ook niet. Als ik gewoon een rustig rondje wil kies ik een parkeerplaatsje waar niemand staat.
Ik ben vandaag jarig en wilde heel graag naar het bos met mn hond, dus heb het geprobeerd! Op een zaterdag! Wel wat mensen gezien en twee keer een hond maar die kwamen niet onze kant op en mijn hond heeft ze niet gezien. Was heeeeeel leuk en fijn! Bedankt voor de tip!
Van harte gefeliciteerd!
Aanrader: Inside the mind of a dog op Netflix.
Echt hartverwarmend om te kijken en het gaf me hernieuwde waardering voor mijn hond. Ook nog wat interessante feitjes geleerd. Heb er zelfs nog bij zitten janken haha, bij het stuk waar hulphonden gematcht worden aan hun nieuwe baas.
Ik wil deze zo graag kijken maar mijn hond blaft naar andere honden op tv hahaha. En paarden, en monsters.
Een period-drama met haar kijken is echt een uitdaging vanwege alle koetsen.
Heeft ze in het echt helemaal geen last van verder, dus geen idee hoe ik dit eruit krijg.
Ah, haha dat is onhandig idd!
Volgens mij is mijn hond te dom om ĂŒberhaupt mee te krijgen wat er op tv te zien is Ze kijkt er niet naar, steekt soms haar oren op met bepaalde geluiden maar verder 0 reactie.
Of juist slim genoeg om te weten dat het nep is? Ik weet het niet hoor, ik vraag het mezelf namelijk ook regelmatig af. Ik zou mijn hond redelijk dom noemen maar dit onderscheid maakt ze wel Ze ligt altijd lekker te slapen, hoeveel geluid van ontploffingen/schoten/vuurwerk er ook uit de tv komt. Maar gaat er buiten ver weg een rotje af, dan schrikt ze op en duurt het tien minuten voor ze haar hoofd weer neerlegt.
Bommen, vuurwerk, afschuwelijke horrorfilms met veel bloed en gegil vindt ze allemaal prima. Maar zodra ze één paard hoort lopen gaat ze blaffen. Niet helemaal beserk, maar meer een alert-blaf haha.
Hmm, ik vind mijn hond ook niet heel intelligent maar wie weet. Ik denk zelf altijd dat ze de link âwat er op tv is kan je ook bekijkenâ nooit heeft gelegd en de tv als één oninteressant geheel ziet.
Maaaaar misschien onderschat ik haar volledig, haha. Het meest creepy moment uit haar hondenleven: toen mijn vriend en ik lullig over haar zaten te praten waar ze bij zat en ik voor de zekerheid even wilde testen of ze ons verstond. Dus ik zei: âX, geef een knipoog als je ons verstaatâ en hoppatteeee mijn hond gaf me een knipoog
Ik heb 2 jaar terug een keer een foto van onze hond laten maken in een tuincentrum, die was heel leuk geworden. Nu mailde de fotograaf ineens dat ze een samenwerking heeft met kaartje2go en of we toestemming geven voor het gebruik van die foto. Het lijkt me zo grappig dat mensen straks een kaartje kunnen versturen met onze hond er op, ons fotomodel .
Haha wat leuk! Ik ben ook wel benieuwd naar de foto als je die wil delen?
Ik ben er afgelopen week achtergekomen dat mijn hond graag speelt als een kat ik had al zoân vermoeden en een keer een flirtpole gekocht, maar daar zat een soort touw aan waar ze geen interesse in heeft. Nu heb ik er een knuffeltje aangebonden en gaat ze er achteraan als ik dat ding door de kamer zwier
Mijn hond reageert overigens ook niet op de tv, ook niet op honden en ook niet op hondengeblaf via tv/laptop, terwijl ze buitenhuis heel reactief is naar andere honden. Ze reageert ook amper als ik bijvoorbeeld met mân vriend videobel en probeer haar aandacht te trekken. Ik geloof graag dat dat is omdat ze slim genoeg is te weten dat de tv oid niet echt is/dat ik niet in de buurt ben
Het kaartje wordt volgens mij nog bewerkt, als ik de andere kaartjes zie. Maar ik kan de foto wel vast delen .
Wat een heerlijke foto! En dat snoetje
Zou je misschien de naam van de fotograaf willen delen? Het lijkt mij superleuk om ook zulke fotos van mijn honden te laten maken.
Mijn hond moet straks een hartecho om te kijken hoe het er voor staat. Moest nuchter blijven dus om 00:00 zijn voerbakje weggehaald. Maaar hij heeft de gewoonte om rond 3:00 zijn resterende brokjes op te eten. Nou hij zet echt de hele tent op zijn kop, geen oog dichtgedaan
Hoe was de echo gegaan?
Super! Vorig jaar is hij gediagnostiseerd met een lekkende linker hartklep en nu moest hij na 12 maanden op controle, maar alles is stabiel. Echo is eigenlijk hetzelfde als die van vorig jaar had de cardioloog gezegd. Gezien zijn leeftijd (bijna 16) en zijn gezondheid is een echo volgend jaar niet eens nodig, tenzij hij er op achteruit gaat natuurlijk. Dus al met al een hele opluchting. Bij thuiskomst wist hij niet hoe snel hij op zijn voerbak moest duiken
Wel heeft hij artrose, dus vanaf gister krijgt hij daar pijnstilling voor. Oud beestje
Wat fijn! En idd al een oud beestje, maar dan doet ie het voor zân leeftijd nog hartstikke goed volgens mij
Als het wat kouder begint te worden kruipt mijn kleine hond altijd tegen mijn grote hond aan om lekker warm te slapen en dat is zo cuutteee.
Beetje jammer dat ze dat het liefste tegen mijn vriend aandoen ipv tegen mij
Omg ik typ dit en gelijk gaat mijn grote hond ineens uit zichzelf tegen de kleine aanliggen omdat die lag te rillen đ„čđ„č
Proud dogmom hier hoor.
Ik ga nu naar de winkel rennen om extra lekkere snacks voor ze te halen want I canâtđ„čđ„čđ„č