Hondentopic #2

Hij is net dood gevonden :disappointed:

2 likes

Ach neee wat verschrikkelijk naar. Arm beestje. Sterkte :heart:

2 likes

Wat vreselijk… veel sterkte voor jou en je moeder :sob:

1 like

Ah lief! Het was niet mijn hondje (hij was nog geen 2 jaar oud…) maar ze zijn natuurlijk super verdrietig. En mijn kleuter was dol op de hond, dat waren echt twee handen op één buik, dus zie er wel tegenop om het hem te vertellen.

Gewoon een stom ongeluk! Echt heel zielig. (Ja I know how can I make this about my kid haha)

1 like

Ahh is ook zielig voor hem ja.

En inderdaad, twee jaar is nog zo jong. Verdrietig.

Door een auto gebeurd? Heeft die de dierenambulance wel ingelicht?

Verdronken en dus nu pas gevonden. Ik weet niet zo goed hoe dat kan - hij kon zwemmen? Blijkbaar heeft hij niet uit dat water kunnen komen bij de kant. Echt een naar detail.

2 likes

Wat verdrietig, veel sterkte voor jullie allemaal :white_heart:

1 like

Ah nee, wat een afschuwelijke afloop… Sterkte voor je ouders en je kind gewenst.

1 like

Ah nee wat verdrietig! Heel veel sterkte :heart:

2 likes

Ik krijg over 3 weken mijn pup! Zo leuk! Ik vind het ook super spannend, en tegelijk veel zin in :grin: nu druk met alle voorbereiding.
Ik ga haar samen met opleider opleiden tot psychosociale hulphond (voor mezelf):heart:
Mijn maatje!

16 likes

Hij lijkt net een panda :heart_eyes:

5 likes

Ja, haha, een van zijn koosnaampjes is panda!

2 likes

Mijn hond had een wond aan zijn poot, dus net bij de dierenarts geweest.
Nu moet hij een kap om en hij is zo zielig! Hij loopt alleen maar achter mij aan en loopt overal tegenaan met die kap.

1 like

Ahh sneu! Wij hadden voor hem een soort schijf (van trixie), daar kon hij lekker mee liggen en vond hij geen probleem. Dat vervormt geluid ook niet en kunnen ze gewoon om zich heen kijken.
Hopelijk herstelt de wond snel!

5 likes

Zo sneu en onhandig hè! Ik moet er ook altijd een beetje om lachen :sweat_smile:

Misschien kan je de kap wat inkorten? Wij hebben ooit bijna de helft van zo’n kap afgeknipt, was al een stuk praktischer en ze kon nog steeds met geen mogelijkheid bij de wond.

2 likes

Hij kan helaas met kap en wat gewring bij de wond, dus de kap moet even blijven zoals hij is.
Hopelijk geneest het snel!

Wat leuk, ik was net op kaartje2go aan het zoeken naar een kaart en ik kwam een kaart tegen die ik wekl heel bekend vond voorkomen. Nu snap ik waarom

2 likes

Haha wat grappig! Ik zag toevallig gisteren dat ie er nu bij staat :heart_eyes:

Linkje mocht iemand benieuwd zijn

Lieve het spijt me kaart van hondje met schuin | Kaartje2go

6 likes

Hahaha wat schattig! Krijg je daar geld voor of hoe werkt dat?

1 like

Nee, de fotograaf heeft alleen gevraagd of we toestemming gaven voor het gebruik van de foto maar alle verdiensten zijn voor haar. Ik vind het vooral heel grappig, je voelt je toch een beetje trots op je beestje haha.

1 like