Die van ons blaft ook eigenlijk alleen op commando. Bij ons werkte kopieergedrag. Dus wij blaften en op een gegeven moment ging ze mee doen
Wij hebben een probeerhond nu thuis. Zo’n lief beestje maar zoooo intens druk Mijn partner wordt er helemaal naar en onrustig van, dus morgen gaat ze weer naar haar baasjes. Ze is niet geschikt om bij ons te wonen, hoe lief, leuk en leergierig ze ook is.
Balen zeg
Gaan jullie verder kijken naar andere hondjes?
Jammer dat het zo tegenvalt. Ik kan me goed voorstellen dat je partner er onrustig van wordt.
Wat is een probeerhond trouwens precies? Ze heeft nu wel een huisje begrijp ik, maar de eigenaren zijn op zoek naar een nieuw huis of…? En hoe lang is ze bij jullie geweest?
Zij hebben niet voldoende tijd voor haar en wij willen grag een hond. Dus voorgesteld om een logeerweekend te doen om te kijken of het matcht. Maar dat is dus niet echt het geval.
Dus gisteren was de eerste dag dat ze bij jullie was? Soms duurt het wat langer doordat een hond z’n draai gevonden heeft en rustiger wordt. Geeft het huidige baasje ook aan dat het een drukke hond is?
Nee hoor, ze is er nu 2 volle dagen (het begon woensdagavond). Maar goed, met mijn partner is de match er niet en deze hond moet echt nog veel leren (überhaupt rustig aan de lijn lopen, niet springen, rustig zijn in huis, op de plaats blijven etc)en dat is niet wat op dit moment past.
Nee dat is uiteraard het belangrijkste! Wel jammer, hopelijk vinden jullie nog een goede match.
Ja wie weet. Laten het eerst even rusten. Ben er best een beetje sip over. Msar goed, het moet voor beiden fijn zijn. Hopelijk vinden ze een ander fijn huisje voor haar!
Hoe weet je dat de loopsheid echt voorbij is? Het is inmiddels meer dan 3 weken geleden en ze heeft volgens het boekje alle fases doorlopen (week 1: bloed, week 2: minder bloed en een paar dagen helemaal niks, week 3: weer wat bloed tot het stopte), maar haar vulva is nog niet helemaal gekrompen.
Reutjes in de buurt vinden haar in ieder geval tijdens het wandelen niet meer op die manier boeiend. Zou ik haar straks gewoon in een rustig losloopgebied uit kunnen laten? Ik heb echt onwijs zin om in het bos te lopen en hier in de buurt zijn best wat plekken waar ik zelden een andere hond tegenkom.
Edit: oke ik ga het risico niet nemen. Eerst maar weer alles terug naar normaal daar beneden.
Onze teckel heeft mogelijk Cushing. Komt blijkbaar vaker voor bij teckels .
Heeft iemand een hond met Cushing of überhaupt ervaring met de ziekte? Ik ken het alleen van de hond van Jenna Marbles.
Mijn hond blijft nu ong wekelijks een hele dag alleen (van 10 tot 17 ong) en ik voel me zo schuldig haha, terwijl het volgens mij best goed voor haar is om zo veel te kunnen slapen? Ze wordt gewoon nog rond 12 even uitgelaten, en ze krijgt genoeg aandacht als we wel thuis zijn, maar ik blijf het zielig vinden Zo stom, ik interpreteer haar hondengezicht automatisch als een mensengezicht ofzo haha
Wil iemand dit kleed voor in de auto hebben? Ik heb het van een vriendin gekregen, paar keer gebruikt maar ik heb zo’n klein hondje dat ik het een beetje zonde vind dat het kleed mijn hele achterbank in beslag neemt. Het is wel handig, je klikt het vast aan de hoofdsteunen en je kan het ook helemaal over de zijkanten/stukje waar je je voeten normaal zet hangen. Er zit een opening in geknipt (heeft mijn vriendin gedaan) waar de gordel doorheen kan, zie foto. Misschien heeft iemand er nog iets aan; ik hoef er niets voor, alleen verzendkosten!
Ja die komt hier wel van pas!
Ah shit 1 minuut te laat
Zo cute, hier droom ik van maar 28 kilo is een beetje te zwaar voor mij
Heb een x een boek gelezen en die vrouw gebruikte iets voor baby’s
Maar goed hier heb je allemaal niks aan sorry
Ik heb die onderste tas. Ik vind hem wel heel fijn omdat je de handen vrij hebt. Mijn hond vind hem iets minder omdat hij niet stevig is en hij meer moeite moet doen om rechtop te blijven staan in vergelijking met een andere tas die we ook hebben. Hij is ook een stukje kleiner (1,5 kilo) en verdwijnt er ook beetje in wat hij ook niet leuk vind. Maar denk voor een wat grotere hond perfect.
Ik heb die onderste tas hier ongebruikt liggen. Had hem gekocht voor toen ze nog pup was, maar niet nodig. Ding is wel comfortabel opzich. Wil je hem hebben? Voor verzendkosten?
Hebben jullie ook al jullie principea overboord gegooid nadat de hond er was?
We waren vrij stellig met “niet op de bank” van te voren
Dit topic is na het bereiken van de limiet van 5000 reacties automatisch gesloten. De discussie wordt voortgezet in Hondentopic (Deel 2).