Hondentopic (Deel 1)

Nee geen facebook, een fitnesstracker haha. Soort fitbit… maar dan fitbark (geniale naam ook)
Het is echt leuk haha.

2 likes

Bed & Breakfast :joy:

12 likes

Ben er nog niet helemaal achter hoe ik vanaf m’n telefoon foto’s kan uploaden maar heb thuis in Nederland een Ridgeback, m’n allerbeste vriendje :heart:

2 likes

Met z’n ouwe meneren grijze snor, maar hij voelt zich nog een echte puppy haha

12 likes

Drukken op het schilderijtje (7e icoontje van links), dan ‘bestanden kiezen’.

Mijn hond is helemaal gek van plastic flessen. Nu hebben we dit dus een beetje uitgewerkt en caardoor pakt hij nu plastic flesjes op van straat en brengen we die naar de prullenbak. :sunglasses:

13 likes

Mijn moppie. Ze is echt zo’n ultiem lieve maar domme hond. Loopt tegen geparkeerde auto’s aan omdat ze naar eendjes aan het kijken is enzo.

23 likes

Je kan je posts weer verwijderen toch? Ik wil een foto plaatsen maar twijfel i.v.m. herkenbaarheid…

Ik weet niet of je posts kan verwijderen, maar je kan je berichtje wel altijd wijzigen en zo je foto weghalen

1 like

Mijn lieve hond!

15 likes

Oh dit wil ik die van mij ook leren! Het liefst dat ze ze zelf in de prullenbak doet. Maar ze geeft ze nog niet zo graag af haha.

Mijne kauwt die flesjes helemaal stuk en ik ben dan bang voor losse stukken plastic in z’n mond… :neutral_face: Net als speeltjes met een piep er in trouwens, hoe doen jullie dat?

Dus knuffels die piepen als je er in knijpt omdat er een stuk plastic met lucht in zit. Hij vind het geweldig om alle vulling er uit te scheuren en dat vind ik prima, maar ik pak toch zo snel mogelijk dat plastic er uit zodat hij het niet per ongeluk kan inslikken.

Super leuk! Welk ras gaat het worden?

Wij hebben zelf helaas (nog) geen hond. Ben thuis opgegroeid met 2 jackrussels, 1 husky en een vuilnisbakken ras (waarschijnlijk was ze een kruising tussen een keeshond en een fox). Als mijn vriend en/of ik meer thuis zijn over een aantal jaar, komt er zeker weer een hond :heart_eyes:

Mijn moeder heeft wel een hondje, een markiesje, hij heet Hobie en is nu 1,5 jaar oud. Ik zie hem gelukkig regelmatig en hij komt hier wel eens logeren haha. Dus voor nu laat ik maar even een foto van hem hier achter en ga ik meegenieten van alle foto’s van jullie honden.

image

19 likes

Ja lief he :heart_eyes: ben echt verliefd op hem haha.
Moet wel eerlijk zeggen dat hij daar nog wel een paar maanden jonger was hoor. Dit is hij nu.

14 likes

Ahhhh wat een schatje :heart_eyes: klinkt als een retriever dingetje haha, George loopt ook werkelijk overal tegenaan en valt in een sloot enzo :roll_eyes:

2 likes

Ruilen voor een snoepje! :grin:

2 likes

Heb even de tuin van m’n ouders in beslag genomen met Georgie :relieved:. Zij zijn er toch niet. Zij hebben zelf ook een pup dus de tuin ligt vol speelgoed, snacks, botjes en een zwembadje dus George wordt heeeeelemaal leip. Soort smaland voor honden zegmaar

11 likes

Dit is mijn hond. Lekker eigenwijs en slim en lief. Ze knuffelt graag, maar wil nooit naast je op bed of de bank blijven liggen (je moet blijven aaien, anders is ze weg). Als het avond is kijkt ze mij en mijn vriend altijd verontwaardigd aan als we tot laat blijven zitten, want dan wil zij op de bank liggen slapen :rolleyes:
(foto’s verwijderd i.v.m. herkenbaarheid)

21 likes

Artis is naar de kapper geweest :joy:

Before:

After:

Hahaha, nouja het haar is in ieder geval uit zn ogen. Mis zijn krulletjes wel een beetje… Hij is ook al sinds maandag aan t niezen (echt best wel flink) dus even de dierenarts gebeld. Die denkt dat er misschien wel iets van gras in zn neus kan zitten? haha.

We kijken het even aan tot vrijdag, als t dan niet minder wordt gaan ze dus in zn neus kijken :sweat_smile:

29 likes