Wat leuk! Echt iets om naar uit te kijken 
Wij hebben onze hond uit een Nederlands asiel via ikzoekbaas.nl, maar daar zitten inderdaad best veel honden met gedragsproblemen. Met een beetje geduld zie je daar ook wel honden voorbij komen die geen problematisch gedrag vertonen, maar die zijn vaak heel snel geadopteerd en dan moet het ook maar net zijn wat je zoekt. Qua rassen heb ik verder geen advies. Ik zou het ras van die van mij aan veel mensen aanraden, maar die vallen niet echt in de categorie âkleine hondâ haha.
Ik vond het net als jij eerst ook mega spannend want het zou voor mij ook mijn allereerste hond worden, maar het is nog zooo veel leuker dan ik me kon voorstellen. Ben nu al helemaal enthousiast en blij voor je haha. Laat je weten of jullie zijn uitgenodigd en hoe het was?

Maar ja idd goede tip, ze geeft op een gegeven moment aan dat ze er klaar mee is en dan hoef ik het ook niet meer te proberen hahah. En ik heb ook altijd het idee dat het na een nachtje slapen veel beter lukt met nieuwe commandoâs
Later werd hij ook doof toen was het wel naar want dan kon hij niet meer op geluid af gaan.