Oh sorry ik lees nu je bericht pas goed. Ik dacht dat het om de binnenkant ging qua stevigheid maar het gaat juist om de buitenkant van de kussens, dat die echt stuk gaan door de nagels? Ik weet niet of het kussen dat ik noemde daar echt tegen bestemd is als je hond echt veel graaft.
We hebben er ook één van Eufy.
Heel blij mee, geluid en beeld zijn heel goed.
Terugpraten tegen de hond vind ik niet heel top werken, vrij krakerig en niet goed te verstaan.
Verder is onze hond helaas ziek, waarschijnlijk buikgriep
Hij heeft al een paar dagen spuitpoep en nu 2 avonden op een rij overgegeven.
Dierenarts heeft pilletjes voor de darmen en licht verteerbaar voedsel meegegeven.
Hoop dat het snel aanslaat!
Onze super enthousiaste hond is nu een hoopje zieligheid ;(
Ah ja bedoel idd de buitenkant!
Aah dat klinkt exact als wat mijn hond 2 weken geleden had (ook hier gepost). Er heerst echt een of andere virusje zo te horen. Die van mij was overigens na het dierenartsbezoek echt super snel weer helemaal beter, hopelijk die van jou ook!
Deed mijn hond ook altijd. Nu nog maar wel minder. Ik keek/kijk altijd naar kussens met wat dikkere stof. Jeans/canvas achtig krijgt hij niet stuk. Ik had ooit oude leren kussentjes en die vond hij niet fijn om te krabben. Vorige hond kreeg leer wel makkelijk stuk.
Ik heb nu een kussen van beeztees.
Ik stop hem vaak we als ie bezig is.
Je hebt ook soort hangmatten/bed voor honden maar weet niet of dat goed voor ze is.
Edit dit kussen hebben we nuKussenlink
Bedankt voor de tips, ik zal eens gaan zoeken!
Over 7,5 week mogen wij onze Golden Retriever pup ophalen, zojuist bericht gekregen
Ik heb dit topic even niet meegelezen merk ik, ik ga teruglezen!
Vanochtend was hij echt heel slecht. Niks willen eten, moeilijk lopen, alleen maar liggen, zuchten en slapen. Gelukkig is hij daarna weer goed opgestaan na een lange slaap, hij wil inmiddels wat eten en spelen. Maakte mij wel echt zorgen vanochtend namelijk.
Ja dit klinkt echt hetzelfde moet ik zeggen! Heel wisselend beeld… Ben je inmiddels wel al bij de dierenarts geweest?
aaah super leuk! weet je al of het een teefje of een reutje wordt?
hier nog een foto van mijn moddermonster.
Inmiddels gaat het iedere dag ietsie beter.
Hij speelt inmiddels weer en wil regelmatig wel iets eten.
Hij heeft nu licht verteerbaar voedsel en dat helpt ook wel iets.
Maar we houden het goed in de gaten. Die spuitpoep is gewoon echt heftig en heel veel eet hij nu ook nog niet. Sowieso zouden we donderdag/vrijdag bellen om te overleggen over het voer.
Ik maak mij eigenlijk heel de tijd zorgen, onze hond is verder nog nooit ziek geweest (10 maanden nu). En dit is dan gelijk wel heftig.
Ach, wat sneu. Blijft hij wel genoeg drinken (ivm uitdroging door de diarree)?
Gelukkig wel (hij plast gewoon en we checken steeds de signalen van uitdroging)!
Bij voorkeur drinkt hij uit de emmer in de tuin voor en na het uitlaten. Die hebben we maar
leeggegooid en gevuld met schoon drinkwater.
Een reutje!! Zo schattig die van jou. Kan echt niet wachten, over 3 weken mogen we kijken
Ik ben echt fan van de seresto band! Waars ligt het probleem er dan ook in dat de vlooien eitjes hebben gelegd in je huis, waardoor je dan toch weer in een soort cirkel terechtkomt…
Wat ik doe bij vlooien (2x gehad hartje zomer en erna gelukkig maanden niet):
- hond seresto band om doen
- goedkope vlooienband kopen en daarvan een stukje afknippen en in de stofzuigerzak doen (en bij nieuwe stofzuigerzak dus ook weer een nieuw stukje erin doen)
- alle plinten en hoekjes grondig stofzuigen
- zo’n spuitbus kopen en je tapijt en bank etc ook inspuiten (wat je dus al gedaan hebt lees ik)
Super vervelend is het! Bij mij heeft bovenstaande wel gewerkt…
Hopelijk helpt het!!
Ik hoorde van de week bij dierenarts dat vlooien en teken seizoen eigenlijk alweer begonnen is en niet pas in maart. Ze kregen veel vaker meldingen namelijk.
Mijn hond wilde altijd alleen plassen 's ochtends en dan weer naar huis, waardoor we haar heel snel weer moesten uitlaten. Met wat tips van onze trainer proberen we nu wat meer structuur te geven door o.a. elke ochtend wat langer te lopen. En nu gaat het steeds beter, vanmorgen ging ze al lekker op eigen initiatief aan de wandel. Dus ik wikde zien hoe ver ze zou lopen…
Brengt ze me hierheen
Gesloten
Ahww
Vandaag ben ik weer gaan puppy knuffelen.
Nog 2 weken en dan mogen we hem mee naar huis nemen. De dagen kruipen voorbij. Net wel al aangemeld voor de puppy cusus.