@Krabsalade Hoe is het gegaan vandaag? Is ze alweer thuis?
Lief dat je het vraagt! Kreeg voor 10u al een sms dat de operatie goed was gegaan en mocht haar net voor 14u al ophalen! Is wel echt heel sloom en zielig nu, maar ze is iig lekker thuis.
En het was allemaal goed gegaan, ze was alleen iets te dik zeiden ze, terwijl ze laatst evenveel woog en toen zei de dierenarts dat ze goed op gewicht was. Maar moeten dus wel minder eten gaan geven, zeker nu ze gesteriliseerd is!
och wat een lief snoetje
Haha die van ons gaat 4 ochtenden per week mee naar kantoor van m’n vriend, dus die kent het concept werk. Ze zal zich wel afvragen wat ik de hele dag doe.
Het is maar goed dat 1) ze de dierenarts niet als heel naar ervaart en 2) ze niet weet wat jij in de mensenequivalent uitvoert want oh oh de desillusie
De hemel trouwens hond mee naar kantoor mogen bij ons mag het niet
dus ik moet het met foto’s van de honden van collega’s doen
oneerlijk toch
Fijn dat het goed is gegaan en dat ze weer zo snel naar huis mocht! En wat een lief koppie op de foto.
Maakt ietsje te zwaar eigenlijk veel uit bij zo’n jonge hond die veel beweegt? Of groeit ze niet meer? Ik vind het voeren en op een goed gewicht blijven nog steeds af en toe lastig hoor, ik ben daar ook nog regelmatig mee bezig. Wel goed dat je er meteen op let, ik zie zo vaak veel te dikke honden in mijn wijk
Nou ze zeiden het vooral nu omdat honden na een sterilisatie sowieso vrij vaak uit gaan dijen, en het advies was om minder te gaan voeren om die reden, en dus extra belangrijk omdat ze al iets aan de dikke kant is. Dus denk nu verder niet zo’n probleem, maar wel goed als aandachtspunt!
Haha die dierenartsassistente zei het ook zo voorzichtig, alsof ze tegen mij zei dat ik te zwaar was, met twee wachtenden achter me.
Hahaha zo freaking cute, die van ons eet ook mandarijnen!
Het is eind Januari en dit is de eerste teek van 2022 die op Donut zijn gezicht liep ik heb de teek gedood en door het toilet gespoeld
Wij willen dit jaar graag op vakantie met onze viervoeter, maar jeezus wat is vakanties zoeken met een hond nog lastiger dan zonder! Ik zie door het bos de bomen gewoon niet meer. Wat is leuk? Wat is geschikt? Wat is handig? HELP!
In de meivakantie zouden wij graag naar de Veluwe gaan en in de zomer richting de Moezel (Duitsland). Mochten jullie tips hebben voor huisjes waar jullie geweest zijn en het erg geslaagd was hoor ik het graag! Wat Duitsland betreft hoeft het niet eens per se de Moezel te zijn. Zolang het niet te ver rijden is vanuit Nijmegen en het lekker wandelen is, is het goed!
We zijn afgelopen week in Landal Miggelenberg geweest in een honden huisje. Daar was alles aanwezig voor de hond, waardoor je dat zelf niet mee hoefde te nemen. (Bench, mand, voerbakken, poepzakjes, omheinde tuin) en je liep van het park zo het bos in. (Wel vast) Maar op 10 min rijden van het park ligt een groot omheind bos waar de hond los kan.
In het voorjaar ben ik in Landal kaatsheuvel geweest, ook hier liep je zo het bos in waar honden los mochten. Was geen hondenhuisje dus nadeel was dat als we op terras zaten de hond aangeleind moest omdat het niet omheind was. Gaat mijn voorkeur toch wel naar uit.
Voor de volgende vakantie ben ik aan het kijken bij Landal Wirfttal in de Eifel. Ook een super mooie wandel omgeving. En ze hebben er ook speciale hondenhuisjes.
Maar ik volg graag mee voor tips!
Door de storm is er veel lawaai nu. Brievenbus die
kleppert etc. en daar schrikt ons hondje van dus die is steeds aan het blaffen naar die geluiden
Wij hebben laatst woefwelkom.nl ontdekt. Daar staan heel veel tips over de Veluwe en ook wat over Duitsland geloof ik. Wij gaan hierdoor binnenkort naar buitenplaats Beekhuizen!
Leuk, ik had deze ook als optie. Wanneer ga je? Ik hoor graag hoe de omgeving daar is.
Over 2 weken! Wel geboekt voor ik Corona kreeg en nu kan ik niet ver lopen nog. Hopelijk tegen die tijd wel. Anders krijg je een verslag van de directe omgeving. door dit verhaal hadden we geboekt: Met de hond overnachten op de Veluwe bij Buitenplaats Beekhuizen - Woef Welkom
Ik ga regelmatig naar Landal Wirfttal! De huisjes zijn wel een beetje verouderd maar het is zooo mooi om daar te wandelen! Ook vanaf het park kun je al makkelijk de bossen in maar ook op korte rijafstand zijn mooie plekjes
Ja vond ik van de huisjes bij miggelenberg ook, beetje klein ook. Maar prima zo verder. Hoe staan de huisjes in de omgeving? Qua dichtbij elkaar en aan een weg? Nova is erg reactief, dus als er teveel voorbij wandeld is het niet te doen voor d’r. Was nu relaxed want park was bijna leeg.
Kopen jullie specifieke geurkaarsen ivm huisdieren/hond? Ik lees dat veel soorten slecht zijn voor de gezondheid ivm paraffine enzo. Maar ik wil wel graag iets aansteken na een regenachtige dag
Volgens mij is Sand + Paws veilig voor honden, Sand + Fog dacht ik ook maar weet het niet zeker. Is te koop bij TK Maxx.