Oja! Echt een aanrader. Bij de parkeerplaats van het terrein beginnen al direct 2 wandelroutes (hond moet hier aangelijnd). En het terrein zelf is heerlijk rustig. Ik denk dat er in de vakantie veel gezinnen/kinderen zijn maar die waren er niet toen wij gingen. Wij zijn ook niet naar losloopgebieden gegaan, maar die zijn wel dicht in de buurt. Wij hebben een lijn van 10 meter dus we hebben op dag 1 de route vlakbij van een uur gelopen en op dag 2 een route in de buurt uitgezocht dat ongeveer even lang was. Ik kon nog niet heel ver lopen door Corona. Ze zijn heel hondvriendelijk en de hond mag mee naar het restaurantje. Toen zaten er wel opeens 6 honden, vond de onze net iets te leuk. 
Wij sliepen in zo’n pod. Sommige pods hebben een bankje en sommige stoelen. Wij hadden gelukkig een bankje waar de hond lekker op kon slapen. Al kwam die stinkerd ‘s nachts bij ons liggen. De pod zelf was super, klein en knus. Enige nadeel was dat het elektrische kacheltje alleen standje hellevuur kende dus het was of heel warm of heel koud haha.
Kan het echt aanraden! Ik zou er alleen wel op letten dat ik niet in een schoolvakantie boek. Maar dat is omdat we geen kinderen hebben en onze overnachting echt bedoeld was om tot rust te komen.
en dat lukt heel goed in de mooie omgeving.