Hondentopic (Deel 1)

Ah zo leuk al die foto’s :heart_eyes:

Bij ons geniet miss Grumpy Face ook van de zon 🥰

24 likes

Heerlijk al die snoetjes. Wij zaten vorige week lekker aan zee:

24 likes

Vind het altijd zo leuk al die snoetjes te zien. :heart_eyes: dit is mijn draak.

27 likes

Accchhhh wat een lieverd! :heart: Helemaal licht geworden, als puppy was ie veel bruiner toch?

Groetjes van mijn pupper aan alle liefjes van hier

28 likes

Nog een blije doggo

28 likes

Blije :doughnut: geniet van de :sun_with_face:

25 likes

Ja klopt! Hoort bij het ras, ze beginnen heel donker en worden uiteindelijk een tarwe kleur (naar het ras wheaten terriër). Hier een kleurevolutie van ons puppekind :grimacing: in het nest had hij zwart tot aan zijn ogen. Sommige broers hadden toen al een lichte snoet, dus dat verschilt per hond binnen het ras.

23 likes

Aw was echt goed voor m’n angststoornis aanval om in dit topic te kijken en even alle blije doggo’s te liken :smiling_face_with_three_hearts:

13 likes

Wat is ie toch knap :heart:
Zeg het gerust als dit een stomme vraag is maar hoe gaat het met je na covid? :crossed_fingers::heart:

Bonusfoto voor je angstoornis. Hond die kattengedrag vertoont.

26 likes

Een stuk beter gelukkig! Ik werk sinds kort weer 100% en dat vreet alle energie, dus in het weekend nog veel bijslapen. Was zo blij dat ik weer zelf de kleine wandelingen met m’n hond kon lopen en nu gaat een uurtje lopen ook gelukkig. Als de werkweken beter gaan dan wil ik ook kijken of sporten lukt. Ben al met al ruim 2 maanden bezig geweest, maar het voelde als een half jaar.

2 likes

Onze allerliefste teckel is afgelopen week na een operatie onverwacht overleden met onbekende doodsoorzaak. Vreselijk en ben echt kapot ervan. Hij was nog maar 4 jaar en nog kerngezond. We horen hopelijk komende week wat de patholoog gevonden heeft en dan kan ik het hopelijk een plekje geven.

Toch een foto van onze andere hond, die nu opeens dubbel zoveel aandacht krijgt.

14 likes

22 likes

Oh nee, wat verschrikkelijk. Jullie hadden de teckel ook pas net geadopteerd toch? Hopelijk komt de oorzaak snel uit het onderzoek. Heel veel sterkte.

1 like

Wat heftig. :cry: dat verwacht je toch niet bij zo’n jonge hond. Gelukkig kan jullie andere hond de pijn verzachten denk ik.

1 like

Ah wat naar! Heel veel sterkte! :heart:

1 like

Sterkte!
Hopelijk kan de patholoog een antwoord geven.

2 likes

Nee de teckel was al 4 jaar bij ons. De andere hond hebben we in december geadopteerd als vriendje voor onze teckel :frowning:.

Bedankt voor alle berichtjes. :heart:

Wat vreselijk verdrietig :worried::broken_heart: heel veel sterkte :heart::heart:

1 like