Hondentopic (Deel 1)

Vreselijk om mee te maken! Zo uit het niets, pff. Heel veel sterkte met het verlies.

1 like

Wat verschrikkelijk verdrietig :cry: veel sterkte!

1 like

Such a gentleman :person_in_tuxedo:t4:

18 likes

Ah neee wat onwijs heftig. Die mafketel van mij is ook 4 nu, en dus kerngezond. Gatver, ik zou kapot zijn als hij nu ineens weg zou vallen, moet er niet aan denken.

Heeeel veel sterkte :cry::heart::heart: Leef met je mee

1 like

26 likes

@influencer verschrikkelijk om je lieverd te moeten missen zonder een duidelijke oorzaak te weten. Heel veel sterkte

1 like

Wat fijn voor je hond (en jou)! Zo kan het dus ook. Merk je ook verschil bij je hond nu na de verhuizing?

Nouuu wat ziet hij er blij uit :heart::heart::heart:

1 like

Ik kon die lentekriebels eindelijk eens vastleggen gisteren, er werd weer met veel passie gerold.

28 likes

Wij wonen sinds kort in een andere stad, en wat een rust geeft dat! Ik heb 10 jaar lang om gelopen omdat mijn hond aggressie vertoonde naar andere reutjes, echt tot bijten aan toe. En nu is dat gedrag gewoon bijna helemaal verdwenen, alleen bij staffords blaft hij nog helaas :sob: Maar mijn klomp blijft breken, haha. Vind het wel heel fijn om nu niet telkens meer om te hoeven lopen en vind het heerlijk dat hij nu ineens zoveel vriendjes heeft. Ik wil hem ook binnenkort in het losloop gebied laten spelen, maar desondanks het is afgesloten vind ik dat toch spannend.

20 likes

Wat fijn! En wat bijzonder dat een verhuizing zoveel teweeg kan brengen, in positieve zin gelukkig. Het lijkt me inderdaad een verademing dat je nu met zoveel minder stress de deur uit kunt, dan worden wandelingen ook weer leuk en ontspannend.

Dat doet de mijne op de buitendeurmat. Lekker jeuken.
…en bij paardenpoep, da’s wat minder.

2 likes

Ja ik ben inmiddels wel gewend aan een beetje poep, dus af en toe laat ik haar maar even gaan haha.

Maar laatst had ik haar even 10 seconden uit het oog verloren en kwam ze zo terug

Bah

en dit was sowieso mensenkak :sob:

3 likes

Ja echt heel gek maar zo fijn. Het lijkt sowieso wel alsof er een hele last van zijn schouders is gevallen en ligt alleen maar op zijn rug te chillen. Wel is hij van huishondje ineens naar dagelijks OV reiziger gegaan, dus wellicht is hij ook gewoon wat moeier van alle indrukken die hij nu dagelijks krijgt. Maargoed, had deze positieve uitkomt echt niet verwacht! :hugs:

1 like

Haha zo leuk al die foto’s van jullie honden!

26 likes

och :heart_eyes: wat een schatje!

24 likes

Ooh wat is ze al groot :heart_eyes:

1 like

ja het gaat echt zo snel :sob:

2 likes

Ja word zo blij van alle foto’s! Ben echt gek op alle doggo’s. :heart_eyes:

1 like

HAHAHA dit is zo herkenbaar en zo ranzig. Onze hond rolt niet in honden/kattenkak, behalve als het van mensen is zo goor. En we hebben een langharige hond :sob:

Hij is gisteravond gebeten door de buurhond. Echt zo zielig want hij doet ook gewoon niks en ligt alleen maar op de grond te piepen. Echt een rotbeest (buurvrouw was bellend de hond aan het uitlaten en liet de riem glippen :roll_eyes:). Gelukkig heeft ie lang haar dus heb geen plek kunnen ontdekken maar het zit op zn rug boven zn staart en ik mag er niet aan zitten. Gisteravond liep ie ook helemaal zielig door zn achterpoten gezakt :pleading_face:

Maar even aanzien. Al weet ik ook dat onze hond zich best wel kan aanstellen hahaha. Als ie zn poot stoot ofzo en ik zeg ‘awhhh’ dan gaat ie hinken :joy: en dan 3 sec later loopt ie weer normaal. Dramaqueen