Ook m’n inmiddels oude vriend maar eens showen hier!
Ah wat naar en schrikken @Chicago ! Hopelijk valt het mee.
Ik heb opeens allemaal kleine top momentjes! Ben zo trots op mijn muppie. (Okay minus het ene min momentje net dat ze keihard uitviel tegen 2 herders omdat ze er niet naar toe mocht van me. Eentje ervan is niet zo aardig namelijk.) Maar goed, niet alles kan top in een keer.
Gisteren bij gehoorzaamheids training maakte ze opeens een klik bij 2de deel van de les en liep ze super goed mee aan de voet. We gaan nu oefenen met vooruit sturen en dan op die plek gaan liggen. Vooruit snapt ze al heel snel.
En vandaag ben ik haar telkens even alleen aan het laten, echt niet lang, even naar de auto en terug. Maar heb zelfs de auto kunnen verplaatsten voor de deur! Ze blaft wel een paar keer, maar geen loco verlatingsangst gedrag. Meer van fomo wat ga je doen want ze is erna wel stil, wel oplettend nog zeker niet chill maar zeker vooruitgang.
Hahaha gatverdamme, zou dan bijna geneigd zijn die haren er gewoon uit te knippen
Wat sneu dat je hond is gebeten. Weet je zeker dat er geen sprake is van een wond? Als het moeilijk te zien is door zijn lange haar en je er ook niet aan mag komen is het misschien wel goed om hem even te laten checken bij de dierenarts.
Wat een lieverd, het lijkt wel een knuffel!
Mooooos!
Ik was door m’n oude foto’s aan het scrollen en kwam deze van de afgelopen vakantie tegen George ging bier halen.
Was op een camping op de Veluwe waar hondjes bijna overal ook welkom waren, en de dame met wie hij aan de bar staat hadden we daar leren kennen en was helemaal weg van hem haha.
Wij zijn voor het eerst naar het strand geweest met onze hond en hij vond het geweldig! Hij is snel overprikkeld en ik heb hem nog nooit zo lang zo blij zien zijn
Wat een lieve foto En wat fijn dat hij het zo leuk vond!
Hoe gaat het nu met hem? Jullie hadden het in het begin niet zo makkelijk met hem, als ik het me goed herinner?
Klopt! Ik denk dat het wel 2-3 maanden heeft geduurd voordat hij naar ons toe kwam en we hem konden aaien etc. We hebben op een gegeven moment wel op het punt gestaan ermee te stoppen, ook omdat het niet goed ging met de al aanwezige kat. Nu is het de grootste knuffelkont ooit en tolereert de kat vrijwel alles haha.
Nog steeds wel lastig zo nu en dan hoor en we moeten veel rekening met hem houden qua prikkels en wat hij aan kan, maar we kunnen ons echt geen leven meer zonder hem voorstellen
Dankjewel. Er is wat verdachts gevonden in z’n longen wat ze nu nog verder aan het onderzoeken zijn. Geen uitsluitsel en het afsluiten duurt hierdoor ook langer. De patholoog had hem wel vrijgegeven en hij is inmiddels gecremeerd en thuis.
Ik heb sinds gister ineens een oppaspup in huis en hij is nog niet zindelijk. Dat is geen probleem, daar ben ik mee bezig maar heeft iemand een tip om vlekken in kleden schoon te maken?
Mijn hondje wordt volgende week 1 jaar Ik heb net cadeautjes gekocht ahhhh ik kon niet kiezen dus ik heb een nieuwe bal besteld, een soort kauw bot en een ‘spelletje’. Ben naar dat laatste heel benieuwd, dat is zo’n plateautje met allemaal vakjes en dingetjes waarin je iets lekkers kan verstoppen en dan moet je hondje het zoeken. Ben benieuwd hoe dat gaat
Vlekken spray van HG!
Oh man ik heb net zo hard gelachen.
Ik was de hondjes aan het uitlaten, en de oudste (Dutch) plast tegen een boom. George staat te kijken, en zodra Dutch wegloopt gaat George op hetzelfde stukje plassen. Maar Dutch veegt altijd na afloop z’n poten af, en George kent geen personal space… dus Dutch trapt hem zo vol in z’n smoel tijdens het afvegen van z’n poten . Die kop van George was echt onbeschrijfelijk.
Oh leuk, de mijne wordt volgende maand 1 en door jouw post heb ik ook cadeau inspiratie gekregen! Alvast gefeliciteerd voor jullie!
Yeah kado’s zijn altijd goed. Ik kan ook nooit kiezen.
Maar puzzelen is leuk! Nova d’r favoriete bezigheid.
Als tip mag geven: Langzaam aanpakken als eerste keer is en echt samen doen, helpen en voordoen en ze niet hulpeloos laten, raken ze gefrustreerd van. En hoge beloning dat lekker ruikt als eerst doen, kaas ofzo.
Ons lieve hondje van 14 weken heeft daarnet een epileptische aanval gehad en ik ben zó geschrokken.
Ze ligt nu eindelijk hard ademend te slapen, helemaal vermoeid. Wat heftig zeg!
Waarschijnlijk is het gekomen doordat ze een antibiotica kuur van 5 dagen heeft gekregen tegen Giardia. Vandaag de laatste dag en dus toch echt niet goed hierop gereageerd.
Ik hoop eens en nooit meer
Oh wat heftig, zo jong ook! Hoe gaat het nu met haar? Mijn hond heeft (ook) epilepsie, het is echt vreselijk om te zien. Ben je een beetje van de schrik bekomen? Hopelijk is het niet nodig, maar ik zou dit wel even ergens opschrijven (wat, wanneer etc). Mocht het vaker gebeuren, dan zal de dierenarts daar namelijk naar vragen. Hoop dat ze snel weer de oude is en het hier bij blijft!
Wat schrikken zeg hoop dat jullie allebei een beetje bekomen zijn van de schrik en het niet vaker gaat gebeuren
@Vaiana ik zag in het wjekw topic dat je gisteren de pup bent gaan ophalen. Hoe is de eerste nacht gegaan? Geniet van je kleine schat
Mijn pup van 15 weken heeft opeens weinig zin meer om te wandelen (behalve als hij los mag) en gaat zich op de paar meter op de grond liggen. Gelukkig is hij met iets lekkers nog wel te lokken maar als hij het op heeft gaat hij zich weer liggen.