Hondentopic (Deel 1)

Helaas zelf ook slechte ervaringen met een herplaatser die flink doorbeet om van alles en nog wat zonder waarschuwing… Zou ook goed uitzoeken of het niets medisch is, buiten de gedragstherapieën. Voor zover je dat nog niet gedaan hebt. Omdat je ook zegt bijt bij aanrakingen. Vaak zit er ook veel verbogen pijn onder zulke heftige reacties.

2 likes

Even twee fotos van mijn oppashondje

13 likes

Haha kijk deze chillende hond:

19 likes

waren afgelopen vrijdag naar wijk aan zee, daarna onder de douche. ze was helemaal kapot. 🥹

21 likes

De hond van mijn schoonfamilie maar hij is zo’n baby :pleading_face:
Een volwassen rottweiler maar een baby

35 likes

Deze is echt zo cute :smile: een soort verlegen lieve pup om te zien idd!

1 like

Zo leuk al die hondenfoto’s :heart_eyes:
Die van ons kan ook zo lekker liggen.

23 likes

Haha wat liggen ze er allemaal heerlijk bij :revolving_hearts: die van mij ligt ook graag op zijn rug. Soms ook tijdens het wandelen :sweat_smile:

29 likes

Leuke foto’s :blush:Donut geniet van de :sunny:

22 likes

Love alle foto’s :heart_eyes:

Ons vampiertje geniet ook van het lekkere weer :woman_vampire:t2:

25 likes

Die tandjes :joy::two_hearts:

3 likes

Ah wat een heerlijke kopjes allemaal! :paw_prints::star_struck::two_hearts:

We waren van de week lekker vroeg op de hei geweest en hadden het rijk voor ons alleen

27 likes

Ik zit alleen maar likes uit de delen :smiling_face_with_three_hearts: die van mij ook nog maar eens dan:

42 likes

jouw hond is zo leuk :pleading_face: Ik fantaseer dagelijks over een hond en dan ziet ie er uit als die van jou (en hij heet Mr Peanutbutter en hij houdt meer van mij dan van mijn vriend :joy: )

2 likes

Wat leuk al die foto’s :smiling_face_with_three_hearts: Hier ook een zeldzaam moment dat ik die van mij op de foto kan zetten zonder dat hij heel hard begint te blaffen haha

32 likes

Aah wat een mega lieve reactie, thx! Haha en geweldige naam voor een eventuele toekomstige hond :joy::joy:

1 like

@puntjes Ik vind deze foto zo leuk, hij kijkt helemaal euforisch :joy:

@Keerbeer Hoe gaat het eigenlijk nu met jullie hond?

Deze is blij met de lagere temperaturen, ze komt weer een beetje tot leven.

17 likes

Ah lekker he die lage temperaturen! :heart:

Haha… Ze kijkt inderdaad heel blij! Maar eigenlijk zijn de foto’s vooraf aan deze veel leuker… Echt gekke bekke trekken kan ze wel… :rofl:

17 likes

Wat een leuke foto’s allemaal!

Hier zijn mijn monsters😁

Met nog een mooie photobomb

23 likes

Wat lief dat je ernaar vraagt! Het gaat best prima. Thuis is het echt een fantastische hond en een enorme knuffelkont :smiling_face_with_three_hearts: Hij is zo makkelijk en vind alles wel prima. Het enige is dat hij nog steeds erg bang is voor andere mensen. Ook ouders en vrienden die vaker over de vloer komen blijft hij bang voor. Denk wel dat dat vooral ook is omdat wij er bij zijn en dan erg naar ons toe trekt. We hebben hem een keer een middag bij mijn ouders gelaten en toen ging het eigenlijk best prima en ging hij gewoon lekker bij ze liggen haha. Je merkt wel echt dat hij zich het comfortabelst bij andere honden voelt. We gaan nu af en toe naar een hondenspeeltuin zodat hij met andere honden kan spelen zonder aangelijnd te zijn :smiling_face:

5 likes