Wat leuk dat jullie een hond gaan adopteren! Wanneer ga je haar ophalen?
Wij hebben wel een verzekering genomen (Ohra) ondanks dat ze geen gezondheidsproblemen had. Ik vind het nu 2,5 jaar later nog steeds wel het geld waard, maar ook omdat we op dit moment niet maandelijks extra geld voor haar kunnen sparen.
Het eerste jaar heb ik een aanvullende verzekering genomen voor haar castratie, die werd voor de helft vergoed, en daarnaast stond ik het eerste jaar echt voor elke scheet bij de dierenarts dus met die verzekering scheelde me dat wel wat geld. Inmiddels heb ik een basisverzekering en vanuit daar worden de consulten nog steeds grotendeels vergoed (wel met een maximum per jaar geloof ik). Ook medicatie die we onverwacht moeten gebruiken nu worden voor iets van 80% vergoed.
Maar vaccinaties bijvoorbeeld zijn dan weer niet zo duur en zie je aankomen. Ik snap wel wat de stichting zegt hoor, en ik weet ook dat iedereen in dit topic er verschillend over denkt want volgens mij is deze vraag al eerder gesteld. Misschien kun je nog iets terugvinden met de zoekfunctie.