Haha ahh… ik hoop met veel oefenen dat ie toch wel went aan de steiger en dat het gaat lukken op de boot. Is het een zeilboot of motorboot?
Want mijn vader heeft een motorboot en mijn hond kan rustig rondlopen en de boot is over het algemeen best wel stabiel. Ik zou zelf ooit wel een zeilbootje willen hebben, maar dat lijkt me dus wel heel lastig met de hond.
We varen alleen op rivieren.
Omg mijn puppy is vandaag voor het eerst naar een dagopvang. Zijn we eerder al wezen kijken en het is niet heel groot en een soort huiskamer setting zonder kennels. Staan banken, hondenmanden en ook benches voor de honden die dat fijn vinden. En ze hebben speciale aandacht voor pups zodat ze niet teveel doen op een dag. Maar jezus wat vind ik dit spannend zeg. Ze keek niet op of om toen ik haar vanochtend daar achterliet haha. Maar ik hoop zo dat het goed gaat en dat ze het leuk vindt.
Motorboot! We wonen naast —- dus dat is een beetje wat hier vooral vaart. We gaan het nu dus proberen met die kar haha. We zouden de boot ook even aan een strand kunnen doen maar dan is het lastiger met hem in de boot krijgen dus dan wordt dat misschien weer eng het is even uitvogelen waar we goed aan doen. Ik heb nog nooit gezeild dus geen idee hoe dat voelt!
Oh mijn god ik krijg net een filmpje dat ze met andere honden aan het rollebollen is in een modderpoel in het bos. Ik denk dat ze oke is hahaha
Ik ga dit weekend voor het eerst met m’n hond (oké en m’n man haha) naar een hotel in Zeeland. Ben zo benieuwd hoe dat gaat!
En wil ook kijken of we ergens fietsen kunnen huren met een bakkie ervoor of achter om met haar te kunnen fietsen. Lijkt me zo gezellig!
Pfff er zijn echt gevoelens in mij aangewakkerd waarvan ik niet wist dat ik ze had. Ik kreeg net een comic in mijn tijdlijn die ging over een hondje dat ingeslapen moest worden en ik zit voluit te janken bij de gedachte dat we daar ook ooit doorheen moeten.
Haha nja met zeilen ga je schuin en dat vinden honden vaak niet zo comfortabel.
Ik hoop dat P het varen leuk gaat vinden! Wel leuk dat jullie een boot gekocht hebben
Wij zijn vandaag ook een dagje varen met onze hond en ze vindt het echt fantastisch . Continue oortjes en snuitje in de wind. Zo leuk om te zien
.
omg die vliegtuig oren
Haha mooi boegbeeld!
Die vliegt zo weg
Aah lief hij kijkt ook alsof hij niet snapt wat jullie nou moeilijk deden, ik ben geboren om op deze boot te zitten dat zie je toch?
Haha ja hij vond het ook echt wel prima! En ging heel goed in de kar over de steiger, hij vond het echt allemaal prima. Maar hebben nog niet gevaren, dacht niet overdrijven voor de eerste keer
Ik merk echt dat mijn hondje het moeilijk begint te krijgen mey de warmte. Hij is constant aan het hijgen en slapen. Verder is hij nog steeds dezelfde mopperkont en levendig zodra het koeler is… maar ik denk echt dat hij er eind volgend jaar niet meer is (hij wordt in dec 14)
Ik heb hem net even een douch gegeven rn hij is nu aan de lucht aan het drogen, hij is gelijk 10 jaar jonger en hijgt niet meer. Wat warmte wel niet doet joh, echt sneu
Ahh dan zit er ook wel even veel tegen. Jeuk/allergie kan ook wel maken dat je hond blafferig wordt omdat het stressemmertje gevuld wordt door het lichamelijke ongemak.
Ik denk dat er geen normaal is, bij ons verschilt het in ieder geval elke dag. De ene keer is de ‘lange wandeling’ een kwartier, de andere keer drie kwartier bijvoorbeeld. Misschien is absolute dogs wat voor je, die hebben courses met heel veel spelletjes om bijvoorbeeld uitval gedrag te verminderen of je band te versterken. Ik heb het hier ook wel eens over hun sexier then a squirrel challenge gehad. Voor gemiddelde honden is dat trouwens ook een leuke, voor ons overgevoelige hondje was dat al teveel, elke dag zoiets doen en weer wat nieuws was echt teveel voor hem.
Ik herken die onzekerheid wel. Ik vraag me soms ook weleens af of ik genoeg met haar doe, zeker op drukke dagen. Maar net als @Bertha al zegt verschilt het bij ons soms ook heel erg per dag. Afhankelijk dus van hoe druk de dag is, of ik aan het werk ben, haar stemming (heel soms heeft ze gewoon echt geen zin en dan is het alleen plassen en weer terug bijvoorbeeld), het weer, het seizoen, etc.