Bij mij wilde m’n vriend zoooo graag, haha, ik zag allemaal beren op de weg, werk veel, ook onregelmatig, kan niet thuis werken, ben gewoon veel weg. Hebben het er toen wel over gehad en heb ook gezegd dat het grootste deel op hem neer zou komen.
M’n vriend werkte toen nog vijf dagen, maar de hond mocht mee naar zijn kantoor; ik was één dag doordeweeks thuis. Hij heeft inmiddels een andere baan, hond mag niet mee naar kantoor nu, maar hij werkt nu wel vier dagen en daarvan één dag thuis. Ik ben dus ook één dag thuis. Hondje gaat één dag doordeweeks naar de opvang en is dan alleen op vrijdag overdag alleen thuis, maar dat gaat prima. Hebben een camera en ze ligt de hele dag te pitten. Saai voor haar, maar ze is iig niet gestresst of bang. Soms gaat m’n vader die dag wel eens met haar wandelen.
Hebben wel “afspraken” over het uitlaten. Ik doe doordeweeks de avonden en vriend ochtenden en middagen. In het weekend zien we hoe het loopt. Vakantie is ze nu laatste keer mee geweest, anders gaat ze naar m’n schoonmoeder.
We hebben wel een gemakkelijke, gemoedelijke Golden Retriever. Dit zou denk ik allemaal niet zo “gemakkelijk” gaan met een “moeilijkere” hond!