ik had twee honden (1 is oas overleden) met een verzekering (a bijna 50 euro permaand per hond) en ik ben blij dat ik een verzekering heb!
Nu ook weer paar weken geleden ruim 1200 euro in 2 weken kwijt door een echo en röntgenfoto en medicatie
Ik speel jaarlijks quite met kosten (dus verzekering per jaar + 20% eigen bijdrage is meestal net minder dan de totale kosten die ik kwijt zou zijn zonder verzekering)
Maar mocht er ineens iets groots gebeuren dan kost het me geen rib uit mijn lijf.
En min honden hadden helaas altijd wat en gebruiken dagelijks medicatie.
Al zou ik 100 euro per maand wegsparen voor 1 hond dan nog moet ik geld bijleggen dus voor mij is de verzekering gewoon nodig.
En bij ohra heb je eigen risico per jaar en standaard eigen bijdrage van 20% op alle kosten dat blijf je altijd houden. En elk jaar gaat de premie omhoog. Hou daar rekening mee. Maar ohra vergoed voor mij bijna alles behalve preventie dingen helaas (sommige oogzalf en oorzalf en speciale shampoo die je ook los kunt kopen bijvorbeeld. Maar dat is dus goedkoper om ergens anders te kopen dan bij de dierenarts