Hondentopic (Deel 1)

Mijn hond is laatst door glas gerend en had een grote snee in z’n poot. Heel de tijd in de weer met verband en babysokjes. Nu is dat wel over maar had ie op die zelfde poot een hotspot. Dus nu heeft ie al een week lang thuis een kap op. En het lijkt erop dat ie m nog wel even op moet want zodra ik m afzet gaat ie weer likken aan dat plekje. Het is gelukkig wel helemaal dicht nu dus nog even volhouden.

3 likes

Ah snoetje. Wat sneu.
Gelukkig gaat het al wel beter.

Agossss verschrikkelijk zo’n ding om zn koppie. Gelukkig heelt het wel goed! Even doorbijten.

Nu al een top ochtend met George. Eerst springt ie vol met zn harde kop tegen m’n neus. Koppijn dus.
Vervolgens ga ik op de bank zitten met m’n kop koffie, gooit ie volllll zn knuffel in mn koffie.
Koffie weggegooid (want 537383 haren), nieuwe koffie gezet. Poeeee blij dat ie slaapt :joy:

3 likes

Ik zag net in de Action dat ze een adventskalender hadden voor honden.

2 likes

Is er hier interesse in een FF hondenmeeting? Het lijkt me zo leuk om dat een keer te doen.

3 likes

Wat een leuk idee! Die van mij vindt dat top haha.

2 likes

Jaaaa i’m in!
Misschien leuk om naar de Veluwe ofzo te gaan waar ze lekker kunnen rennen? Lekker in het midden van het land dus voor iedereen goed bereikbaar!

Ja goed idee!

Even zo om makkelijk de interesse te pijlen:
Een FF-hondenmeeting, willen jullie mee? :blush:

• Ja leuk!
  • Neh liever niet

0 stemmers

Slim! Haha.

Haha gossie nee, je mag ook mee zonder Pixel hoor! :blush:

Mijne gaat om 8:00 uur, 12:30, 17:00/17:30 en om 22:00/23:00 op werkdagen. Op dagen dat ik vrij ben gaat ze wanneer zij aangeeft dat ze wil. Meestal is dat dan pas om 11:00 en om 19:00 en dan bepaal ik er nog extra bij dat ze om 23:00 nog even gaat plassen. Als het aan haar ligt is ze vooral de hele dag aan het luieren en plast ze gewoon niet :stuck_out_tongue:
Vind het altijd zo’n raar iets dat wij maar bepalen voor ze wanneer ze moeten plassen… Maar goed, rondom werk is dat niet anders natuurlijk.

2 likes

Waarom sloopt mijn hond ter grote van een cavia echt letterlijk alle speeltjes in 10 minuten. Zelfs speeltjes voor grote honden sloopt ie.

1 like

Kan met mijn hond ook echt niet, maar wel heel leuk idee!

Ligt er een beetje aan met hoeveel honden het dan zou zijn. En waar ook.

De Veluwe is voor mij ook 2 uur rijden.
Uit welke regio komen jullie? Wellicht meer in de buurt van Utrecht? Meer in het midden van het land. Al ben ik daar niet bekend, dus heb geen idee wat leuke plekken zijn voor honden.

Ik woon op de Veluwe en weet hier wel een mooi losloopgebied in Ede.
Anders misschien Erkemederstrand? Is ook wel redelijk centraal.

Ede is voor mij goed te doen!

1 like

Panbos vind ik wel leuk bij Utrecht!
Of de hoorneboegseheide bij Hilversum.