Dat ritme heb ik nu pas gevonden hoor, en George is bijna een half jaar hier, haha.
Edit: EN WE NEED PICTURES!!!
Oh god… dat gaat dan nog even duren dus. pff… haha!
Even iets anders. Kunnen jonge pups al blaffen? Want uit de mijne komt alleen maar wat gepiep en gepruttel
Haha ik zal eens een foto online zetten.
Hahaha, dat ken ik wel.
George heeft dat ook maanden niet gedaan, totdat hij een keer schrok toen mijn vriend savonds thuis kwam uit werk en hij diep in slaap was. Toen was het ineens WAF! en sinds dien snapt ie het maar hij doet het nog steeds bijna niet hoor. Zit ook wel een beetje in het ras denk ik.
Wat een scheetjes niks zo leuk als een puppy in huis! Veel foto’s maken en hier plaatsen he
Bij de mijne heeft het ook meer dan een half jaar geduurd voor hij blafte hoor, komt wel goed!
Nouuuuuu… Hier ben ik wel vrij hard van terug gekomen hoor haha.
Haha nou ik vond dat altijd de leukste periode! Vooral bij de hond die ik nu heb (10 jaar oud ondertussen), maar hij leerde altijd heel snel en goed. Heb hem zoveel trucjes kunnen leren haha Maar we hebben ook veel geluk gehad met hem hoor. Kon meteen snachts alleen blijven zonder dat ie jankte of iets kapot beet. Heeft amper in huis geplast en accepteerde mij ook meteen als baasje, dus luisterde eigenlijk direct naar mijn ‘bevelen’
Haha wauw! Voorbeeldige pup.
Ja we stonden er echt versteld van, zeker omdat we hem gewoon bij een kennel gekocht hebben, en hij dus niet in een huiselijke omgeving was opgegroeid
Ooooo knapperd!
Zo lief, hij lijkt nu wel al groter als dat George was op die leeftijd joh! Moos is nu 10 weekjes?
Zal eens kijken of ik foto’s kan vinden van Georgie rond die tijd.
@Cajun-moon Haha, met dezelfde knuffel zelfs! Alleen heeft George op deze foto de kleine variant, maar inmiddels heeft ie ook de grote net als Moos haha. (Wordt dagelijks bereden… zo charmant)
@Flexican @Cajun-moon wat een knapperds allebei! Ben George net ook op insta gaan volgen, te schattig!
Haha 8 weken is ze zelfs en nog een teefje ook.
Op de foto lijkt ze wel wat groter hoor. Maar ze heeft wel een breed koppie.
Ja ik zal al dat George diezelfde knuffel had. Super leuk! Ja het is inderdaad de perfecte knuffel om te berijden hahah.
Moos vindt 'm helemaal te gek! Om op te slapen en helemaal te slopen.
Ik ben er voorzichtig over na aan het denken om een hond te adopteren. Hebben jullie hier tips/websites voor? Ik ben zelf opgegroeid met een hond dus weet er het eea vanaf!
Wil je een Nederlandse asielhond of een buitenlandse asielhond?
Bij Nederlandse asielen is het probleem dat het overgrote deel van de honden gedragsproblemen heeft of de wat makkelijkere honden zijn heel snel alweer herplaatst. Je kunt ze vinden via www.ikzoekbaas.nl
Met een buitenlandse asielhond heb je risico’s op tropische ziektes, onvoorziene gedragsproblemen, of louche handel. Hier zijn ontzettend veel stichtingen voor.
Ik adopteer zelf een buitenlandse asielhond maar wel eentje die al in Nederland zit zodat je kan langsgaan. Ook is het belangrijk bij welke stichting je dit doet, er zijn er een aantal die niet de juiste honden naar Nederland halen of sjoemelen met bloeduitslagen.
Hier gaat mijn voorkeur ook naar uit! Graag een pup en wil zowieso langs gaan om te kijken of het klikt
Koester de tijd dat 'ie nog niet kan blaffen zou ik zeggen
Pups mogen geïmporteerd worden vanaf 15 weken naar Nederland, echter zijn deze wel populair dus ook daar is het zo dat je vaak concurrentie hebt.
Er zitten ook veel hondjes van een jaar of 1/2 in de opvang, zou die ook zeker een kans geven…
Je kunt je hier alvast een beetje inlezen: https://www.stray-afp.org/nl/adoptie-hond-kat-buitenland
Haha, bij onze eerste duurde het een paar weken nadat ze bij ons was, de tweede blafte al na een paar dagen Maar gelukkig blaffen ze niet extreem veel hoor.