Ah wat gezellig! Fijn ook voor jou en je ouders dat hij af en toe bij je kan logeren. En wat een leuke knuffel heeft hij, haha.
Wij zijn inmiddels bij de renbaan geweest en wat een avontuur, haha. Ze zeiden dat we onze hond eerst even konden optillen zodat ze mee kon kijken over de rand van de renbaan, en toen de eerste honden langskwamen werd ze al helemaal enthousiast. Later mocht ze even alleen achter de ‘prooi’ aan. Ze begreep het eerst niet, maar toen rende ik een stukje mee en ging ze er ineens als een speer achteraan. Halverwege de baan kwam ze wel terug omdat ze toen volgens mij door had dat ze wel erg ver van ons vandaan was
Maar ik had haar nog nooit zo’n lange afstand zien rennen en was eigenlijk wel onder de indruk dat ze die sprint zolang volhield. Binnenkort gaan we weer, want ze leek het erg leuk te vinden. Ze kwam ook echt als een blij ei weer terugrennen haha.

Eerste dag alleen twee keer een plasje en gisteren een keer, valt me alles mee. ‘S nachts nemen we hem preventief mee naar buiten maar dan hoeft hij ook bijna niet en slaapt aardig door zonder veel piepen. Ben wel echt kapot (slaap zelf niet door de stress) ondanks dat mijn vriend tot 4 uur bij de pup slaapt en daarna ik tot 6/7 afhankelijk van wanneer hij wakker is. Ik weet niet zo goed hoe we dit gaan uitfaseren gezien er een hele verdieping tussen zit en wij bij hem slapen zodat we er makkelijk uit kunnen voor een plasje en geruststelling.

ik denk dat je het beste kan bellen naar het juridisch loket. Zij kunnen inhoudelijk/juridisch uitleggen hoe sterk je staat. Verschrikkelijk ook dat die organisatie direct met de vingers naar jou wijst. Een gezonde puppy sterft toch niet binnen zo’n korte tijd…