Hondentopic

Praat hier over je harige viervoeter!

9 likes

Nee wel fijn denk ik als ‘ie is afgeschermd. Mijn hond heeft een nogal herkenbare naam :smile:

3 likes

Nooit geprobeerd, maar ik heb wel zo’n blauwe schelp van de action gevuld met water. Dan kan ‘ie daar in afkoelen als het warm is.

Mijne eerst ook niet maar mijn balkon is smal dus ik legde een bal aan de overkant toen moest hij er wel doorheen haha

1 like

Ik meld me hier ook weer :smile: mijn favo topic

Mijn ene hond is dol op die schelp en de ander vind het vreselijk, terwijl zij juist van zwemmen houdt. Niet vies genoeg denk ik.

Cooling vesten en matjes vonden ze hier helemaal niks, maar de halsbanden werken wel goed! Je hebt trouwens ook polsbandjes, voor de mensch. Heerlijk.

Ik meld me ook! Artis was vannacht de eerste nacht bij ons en het gaat al best wel goed. Vind het allemaal wel heel heftig, maar dat had ik ook wel verwacht haha.

Vannacht wel 0 foutjes gemaakt met plassen en ons echt alleen wakker gemaakt als hij echt moest. Vandaag lijkt hij wel ineens veeeeel aanhankelijker dan gisteren, dus ben benieuwd hoe het vannacht gaat zijn.

1 like

Haha, mijn hondjes gaan ook niet vrijwillig in een bak water. De een weet niet hoe snel ze er weer uit moet gaan, de ander blijft wel even staan als je hem er in zet, maar zelf gaan ze niet hoor.
Terwijl ze rustig gaan zwemmen als we met een groep honden zijn en een deel gaat het water in…

1 like

Mijn favo topic jeej! Heb er zelf geen 1, maar ik wil (later) wel heeeeeeeeeeeel graag

1 like

Mijn hond vind die cooling matjes ook niets. Hij heeft er 1x heel even op gelegen en daarna ging ie er niet meer op. Liggen op net nat gesproeide tegels vind Max wel weer fijn. Hij is groot fan van water, dus ook hier in de tuin een blauwe schelp :+1:t2: Cooling bandjes/bandanas oid nog niet geprobeerd.

Ben nieuw hier op het forum. Wat voor hond hebben jullie?

30 likes

Hij is nu 7 maanden oud. En qua ras is hij een chihuahua kruising. We weten alleen niet wat voor ander ras er in zit haha

1 like

17 likes

Artis heeft ineens besloten dat hij toch wel gewoon uit zichzelf in huis kan slapen :heart_eyes:

En nog een foto omdat ik m gewoon zo cute vind.

25 likes

Wat een knapperds! Leuk, zoveel verschillende honden.
Dit is Max (een Vizsla). Vandaag 1 jaar geworden :tada:

25 likes

Wat een mooie honden allemaal! Deze zonaanbiddertjes zijn van mij :heart: (foto is van een paar maanden geleden, maar was de enige foto die ik zo bij de hand had waar ze beide duidelijk op staan. De bruine is nu nog een beetje groter).

18 likes

Dankjewel!! Hadden een “taartje” gemaakt van banaan, mango, pindakaas en brokjes :smile:

20 likes

Zo lief met de knuffel!

Ja die knuffel is echt Nina’s (wit) ding, maar heel af en toe wil ze hem wel delen :stuck_out_tongue: Ze hebben ieder een echt eigen knuffel, en verder delen ze alles, heel lief.

1 like

LabradorGeorgie represent :v:t2:

Hoe gaat ie bij jullie? Lekker oppad geweest met het mooie weer? Eindelijk niet te heet, maar wel lekker zonnig, perfect voor de hondjes!

Wij hebben vandaag lekker gewandeld en daarna geluncht in een recreatie gebied hier in de buurt. George heeft super lief en braaf onder de tafel gelegen, wat ik nooooit had verwacht haha. Stiekem ben ik wel blij dat ie een beeeetje minder puppy begint te worden :see_no_evil:.

1 like

Hahha zelfde als toen ik dat blauwe tuigje kocht en op het moment dat ik wegreed al spijt had dat ik niet de oranje had gekozen. Ook al stond die wel als een klein zwemvestje. Hij kon t wel hebben.

1 like