Wat je even kwijt wil #64

Ik ben al nooit zo’n fan geweest van varen, maar blijkbaar vallen orka’s de laatste tijd boten aan. En nu zit ik filmpjes te kijken van boten die aan het zinken worden gebracht door orka’s. En het is doodeng! Die beesten zijn zo slim

5 likes

Free Willy neemt wraak

3 likes

Ik wilde vanmorgen vroeg op een uitkijkpunt de zonsopkomst bekijken (niet NL). Was alleen dus in het donker erheen. Was ik er bijna, maak ik op een bepaald ander punt net daarvoor nog even een fotootje, komt er tegelijkertijd ergens een man vandaan die uiteindelijk een gesprek probeert te beginnen wat ik niet afgekapt krijg en dus met z’n :eggplant: in z’n hand blijkt te staan. Echt :rage::rage::rage: wat bezielt zulke mannen. Heel jammer ook dat ‘ie m’n plan verpest had om daar lekker te chillen en die zonsopkomst te zien daar

9 likes

Helaas voor ons maar fijn voor haar, maar ze is inmiddels geadopteerd. Nu hebben we ons bij dezelfde organisatie aangemeld voor een ander hondje uit Griekenland. Hij is nog wel beschikbaar en de organisatie heeft al contact met ons gezocht, dus het ziet er hoopvol uit :crossed_fingers:t2: Ben al allerlei spulletjes aan het uitzoeken, maar moet mezelf echt een halt toeroepen haha.

5 likes

Ik zie als een berg tegen deze week op, dagen van 12 uur lang. :weary:

6 likes

Spannend! Er is ook een Hondentopic, misschien leuk om daar mee te lezen, info uit te halen, en mee te posten :smiling_face:

4 likes

Brb even op een voorruit van een auto schijten

30 likes

Manifesteer het

2 likes

Ik ben echt zo’n bitch die dan lego koopt. Jammer voor je Pinterest perfect huissie, maar dan gooi je er effe een kleed over.

4 likes

Het is gelukkig geen Pinterest huis. Mijn nichtje is geen sad beige baby, maar eerder opvoedkundig verantwoordelijk kind.

2 likes

Lego en Barbie is heel goed voor rollenspel. Hint hint :stuck_out_tongue:
Oh kut, dit komt wel heel raar over

Ik wil op mezelf wonen en dan de hele zondag in bed liggen zonder dat mensen zeiken dat ik lui ben

12 likes

Ik heb vannacht twintig kilometer gelopen om aandacht te vragen voor seksueel geweld (en geld op te halen om te werken aan oplossingen) en ik ben toch wel een beetje trots op mezelf. Sowieso de grootste sportieve prestatie die ik dit jaar ga leveren én een sponsorloop met super goed resultaat.

118 likes

Ik kocht net in de hema bij de zelfscankassa zo’n wenkbrauwscheermesje en toen kreeg ik een melding voor leeftijdscontrole. Dus ik zei ja ik ben 25. En toen dacht ik jezus hoe ben ik alweer 25 :flushed: ik dacht vroeger altijd dat ik op mn 25e al getrouwd was enzo maar nu koop ik wenkbrauwmesjes omdat ik zo’n streepje in mn wenk wil scheren

54 likes

Wait what, doen mensen dit?

4 likes

Zeiken of in bed liggen?

3 likes

Kunnen we je nog tegenhouden?

6 likes

Je zou toch moeten weten van niet :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Zich bemoeien met mensen hun zondag invulling

Ik voel me echt zo’n sukkel, jarenlang alleen gewoond en nu moet mijn man straks een week naar het buitenland voor z’n werk, en ik zie er zo tegenop. Ipv, hoeraaaa, ik heb het rijk voor mezelf :partying_face: had dit niet verwacht van mezelf…

Anyway: een vriendin komt een paar nachten logeren. Zo lief :relaxed:

4 likes