dat tongetje! wat een schat.
Ik word echt helemaal gelukkig als hij zo bij me ligt en in slaap valt. Hij was eerst een stuk minder aanhankelijk maar sinds de hond van mijn ouders 2 weken bij ons is geweest wil hij wel steeds bij me liggen. Als de andere bij me kwam dan wilde hij opeens ook

Jaaa fijne dierendag voor alle lieve honden van de ff forummers! Wij hebben al een heerlijke wandeling gemaakt met al z’n vrienden, snacks gekocht bij de Petsplace en nu in het zonnetje op de bank (Ik ben altijd vrij op dinsdag dus dat scheelt
)
Wat een lieverd en wat vreselijk. Heel veel sterkte.
Heel veel sterkte
Heel heel veel sterkte
sterkte!
Sterkte, wat een schat❤️
Heel veel sterkte
Sterkte
Ik krijg er tranen van in mijn ogen als ik deze lieve foto zie. Heel veel sterkte!!
Heel veel sterkte
Verschrikkelijk heel veel sterkte
Heel veel sterkte.
Heel veel sterkte…
Sterkte, kan er zo om janken.
Wachten jullie honden ook heel opvallend op jullie als je weg bent? Het houdt mij daardoor echt tegen weg te gaan en ik werk ook 100 procent thuis dus in feite hoef ik zelden weg. Maar het is natuurlijk niet goed want hij leert nu nooit echt even alleen te zijn. Ik heb zelf gewoon moeite met het idee dat ie dan een uur zit te wachten tot ik kom, dat vind ik zo zielig.
Als ik naar de winkel ga (enige wat ik zonder hem doe) dan doet ie verder ook niks maar hij gaat alleen maar zitten wachten. Denk dat het ook echt in mijn hoofd zit dat het zielig is maar ondertussen verander ik ook niks en ergens snap ik ook wel dat ik toch moet gaan doorzetten. Hebben jullie hier nooit last van?
De mijne heeft hele erge verlatingsangst dus wij zijn geen voorbeeld maar wat jij schetst lijkt ook op een vorm van verlatingsangst. Als hij relaxt is dan gaat hij namelijk gewoon lekker liggen/iets voor zichzelf doen. Ik zou er dus zeker aan gaan werken!