Huilon

Ik las dus laatst een artikel dat vroeger in de plaatselijke discotheek de condoomautomaten elke avond leeg waren. De jongens deden dan een condoom om, gingen lekker schuren en kwamen klaar in dat condoom :face_vomiting:

4 likes

Ahh bahh

Maar wel respect voor die voorbereiding? Als geile 16jarige zou ik gewoon klaarkomen in mijn onderbroek denk ik?

4 likes

Ranzig he? Op een gegeven moment hebben ze schuren gewoon verboden. Ik ben benieuwd of die meiden doorhadden wat er precies gebeurde, of dat ze semi-onschuldig aan het dansen waren omdat dat ‘erbij hoorde’.

1 like

Ugh, zo fout. Het was ook gewoon geaccepteerd dat er zo’n ransaap zich achter je drukte en dat je dan even naar je vriendinnen keek van, is hij oke, of moet ik weglopen? Ik vond het toen ook wel normaal een erectie te voelen? En vatte het op als compliment bijna? Echt gadverdamme

3 likes

Oh ieee nee dat heb ik volgens mij nog nooit gevoeld. Misschien was schuren ook ietsjes meer “na mijn tijd”.

2 likes

Minuscule bakjes mayo bij snacks of patat op het terras

15 likes

Hahaha ik moet zo lachen om je compliment :joy: maar wel echt ranzig hé

Edit: oh joe of je reageert ff op een post van een maand geleden

1 like

yessss love haten

• avocadotoast
  • mensen die zichzelf een main character noemen
  • rumag
  • vieze randen onder nagels
  • stil gaan staan middenop straat of vlak voor de roltrap oid
  • die geuze en gorgels podcast op mijn fyp
  • blond amsterdam
  • mensen die elkaar taggen in posts zoals “jennifer drinkt teveel wijn! amber neemt jou binnenkort mee op een sushi date” en dan zo’n hele lijst
  • taylor swift fans
  • mensen die heel casual doen alsof harddrugs gebruiken cool en QuiRkY🤪 is
  • die ene kinderlach die ik pas postte in het ergernis topic
  • mensen die een heel drama maken van android vs ios
15 likes

Rennen voor de bus en dan nog 10 min nahijgen terwijl dat ding nog steeds stilstaat.

3 likes

wat

8 likes

Een boterham klaarmaken en tijdens het eten erachter komen dat het bord nog nat was :face_vomiting: Ineens zo’n zompig stuk brood. Nachtmerrie.

Ooit heb ik wel eens een boterham klaargemaakt nadat ik met terpetine bezig was geweest. Ook geen succes moet ik jullie megeven.

6 likes

Ik heb mijn favoriete wollen trui per ongeluk gewassen in de wasmachine en nu is hij helemaal vervilt.

• zoete popcorn? ja sorry als je dit liever eet dan zout gaat er echt iets fout. ptsd van elke keer dat ik dacht zoute popcorn te eten maar het was opeens zoete meuk.
  • vlinderstrikken? gatverdamme ieder die dit draagt is meteen onaantrekkelijk
  • van die gekrulde lintjes om cadeaus heen (die je zo met een schaar opkrult), onzin en vies
  • sowieso alles in strikvorm - als je die vorm leuk vind ben je nog een peuter
  • ‘soft acoustic covers’ van goede nummers, word er aggressief van
  • mensen die anderen in hun instastory feliciteren, doe je alleen om gerepost te worden en aandacht te krijgen (tenzij t je partner/moeder/hond is dat nog net oke)
  • mensen die nog steeds onironisch ray ban aviators dragen
  • scrunchies, goor
  • de zurige geur van yoghurt in het publiek, vooral 's ochtends in de trein
  • de geur die mandarijnen achterlaten op je vingers stooooooop
  • hardgekookte eieren eeeghh

image

• deze wijnglazen
  • mensen die van citytrips hun persoonlijkheid maken
  • mensen die als hobby ‘netflixen’ hebben
  • de geur van vaatwasser, bah
  • WILDBREIEN ik ben zo blij dat die trend voorbij is, laat onschuldige lantaarnpalen met rust
  • crypto als gespreksonderwerp, haak meteen af, grijze vlag
  • een klassieker maar mensen die na het gebruik van de roltrap STIL BLIJVEN STAAN
  • alles wat met formule 1 te maken heeft, de wereld zou echt een mooiere plek zijn als heel dat concept opeens verdwenen is
  • over concept gesproken “bent u bekend met ons concept”, ja middelmatige miniatuurgerechtjes waarvan ik er volgens jullie zo ongeveer 4 tot 5 nodig heb om een beetje vol te raken
  • PICKWICK THEE sorry als ik thee wil, wil ik geen hoofdpijnaroma’s, vind alleen dat in huis hebben getuigen van slechte smaak
  • mannen die whiskey tot persoonlijkheid maken, sorry jeroen dat je zo saai bent maar iedereen ziet dat je whiskey stiekem helemaal niet lekker vindt
  • ouders die hun kind een ipad geven in een restaurant, neem ze niet mee of voed ze op en geef ze een kleurplaat idk
  • gvd nederland waar je je nier af moet staan voor een fles water en ze weigeren je kraanwater te geven, wil dat dit strafbaar wordt
  • ook strafbaar maken - tegeltuinen. als je dat hebt verdien je geen tuin en moet je verplicht in een appartement geplaatst worden
  • doorgefokte rashonden “maar ze hebben zo’n leuk karakter”, vind dat er een regel moet komen dat je 5x zoveel dierenartskosten moet betalen zodat het goedkoper wordt voor de mensen die wel een normale huisdierkeuze maken
  • mensen die doen alsof ze plantenpro’s zijn wanneer ze 1x succesvol een pannekoekenplant gestekt hebben
39 likes

Haha dit, vreselijk. Het concept is nooit leuk of verfrissend. Ergste concept was dat ik ooit bij een restaurant voor 3 rondes 3 verschillende gerechtjes moest kiezen, allemaal mwah en die niet ook niet bij elkaar pasten (in de categorie carpaccio en penne met zalm). Kreeg je dus een bord met 3 te kleine gerechtjes erop, zo karig.

Om hier ook even wat dingen te noemen om te huilen:

• Tanken en dan binnen af moeten rekenen
  • Random mensen die zeggen dat je moet lachen
  • Mensen die al instappen in de trein terwijl er nog mensen moeten uitstappen
  • De kast met tupperware bakjes, waarbij altijd alles omvalt of de deksel weer spoorloos is
  • Bakfietsen (elektrisch) die je bijna van het fietspad drukken

Blijkbaar zijn alle vervoersmiddelen voor mij echt om te huilen

7 likes
  • Teksten of spreuken in huis hebben hangen
  • Tuinposters
  • Lidl wasmiddel, wat je van kilometers ver kan ruiken
  • Gigantische honden die in rijtjeshuizen of appartementen wonen
  • Lelies, tyfusgeur, klotebloem, vreselijk
  • Cactussen en pannenkoekenplanten in huis
  • Geurkaarsen in vanille achtige geuren
  • Dure keukens waar nooit in gekookt word
  • Vrouwen die zichzelf zo hip, gek en modern vinden
  • Mannen met opgerolde broekspijpen
  • Mannen en teenslippers
  • Birkenstocks
  • Krimpflatie
  • Mensen die hun hele leven ophangen aan geweldige verre reizen maar niets van Europa weten
  • Kamperen
  • Grappen in de trant van: Ben je uitgeslapen? Mooi! Dan kun je je bed verkopen!
4 likes

vul hier hippe Europese stad in, je was geweldig”

8 likes

“Rome staat je zo goed” las ik laatst onder een insta foto :dizzy_face::dizzy_face::dizzy_face::dizzy_face:

5 likes

https://www.smartphoto.nl/wanddecoratie/tuinposter

Hier moeten celstraffen op komen. Net als dit soort dingen zeggen over feesten.

2 likes

De opmerking: ‘ik heb haar/hem hoog zitten’.
De uitdrukking ‘dit is on-Nederlands’.
Warm fruit.
Zachtgekookte snoteieren.
De slechte muzieksmaak van mijn nieuwe buren.
Opschrijfboekjes met stipjes i.p.v. gewoon blanke pagina’s.
Mijn buitenkat die steeds gehavend thuis komt, omdat er nieuwe katten in de straat wonen en de rangorde bepaald moet worden.
Vrienden die pas in juni kunnen afspreken.
Elektrische scooters die ik niet aan hoor komen.
Het fenomeen me-time dat mijn vrienden zover doorvoeren dat ik in bijna een betoog moet houden om eens af te spreken en ze kunnen zo opeens van de wereld verdwijnen een paar maanden.
Corona(klachten).
Slapenloosheid.

2 likes