Ahh bahh
Maar wel respect voor die voorbereiding? Als geile 16jarige zou ik gewoon klaarkomen in mijn onderbroek denk ik?
Ahh bahh
Maar wel respect voor die voorbereiding? Als geile 16jarige zou ik gewoon klaarkomen in mijn onderbroek denk ik?
Ranzig he? Op een gegeven moment hebben ze schuren gewoon verboden. Ik ben benieuwd of die meiden doorhadden wat er precies gebeurde, of dat ze semi-onschuldig aan het dansen waren omdat dat ‘erbij hoorde’.
Ugh, zo fout. Het was ook gewoon geaccepteerd dat er zo’n ransaap zich achter je drukte en dat je dan even naar je vriendinnen keek van, is hij oke, of moet ik weglopen? Ik vond het toen ook wel normaal een erectie te voelen? En vatte het op als compliment bijna? Echt gadverdamme
Oh ieee nee dat heb ik volgens mij nog nooit gevoeld. Misschien was schuren ook ietsjes meer “na mijn tijd”.
Minuscule bakjes mayo bij snacks of patat op het terras
Hahaha ik moet zo lachen om je compliment
maar wel echt ranzig hé
Edit: oh joe of je reageert ff op een post van een maand geleden
yessss love haten
Rennen voor de bus en dan nog 10 min nahijgen terwijl dat ding nog steeds stilstaat.
wat
Een boterham klaarmaken en tijdens het eten erachter komen dat het bord nog nat was
Ineens zo’n zompig stuk brood. Nachtmerrie.
Ooit heb ik wel eens een boterham klaargemaakt nadat ik met terpetine bezig was geweest. Ook geen succes moet ik jullie megeven.
Ik heb mijn favoriete wollen trui per ongeluk gewassen in de wasmachine en nu is hij helemaal vervilt.

Haha dit, vreselijk. Het concept is nooit leuk of verfrissend. Ergste concept was dat ik ooit bij een restaurant voor 3 rondes 3 verschillende gerechtjes moest kiezen, allemaal mwah en die niet ook niet bij elkaar pasten (in de categorie carpaccio en penne met zalm). Kreeg je dus een bord met 3 te kleine gerechtjes erop, zo karig.
Om hier ook even wat dingen te noemen om te huilen:
Blijkbaar zijn alle vervoersmiddelen voor mij echt om te huilen
“vul hier hippe Europese stad in, je was geweldig”
“Rome staat je zo goed” las ik laatst onder een insta foto ![]()
![]()
![]()
![]()
Hier moeten celstraffen op komen. Net als dit soort dingen zeggen over feesten.
De opmerking: ‘ik heb haar/hem hoog zitten’.
De uitdrukking ‘dit is on-Nederlands’.
Warm fruit.
Zachtgekookte snoteieren.
De slechte muzieksmaak van mijn nieuwe buren.
Opschrijfboekjes met stipjes i.p.v. gewoon blanke pagina’s.
Mijn buitenkat die steeds gehavend thuis komt, omdat er nieuwe katten in de straat wonen en de rangorde bepaald moet worden.
Vrienden die pas in juni kunnen afspreken.
Elektrische scooters die ik niet aan hoor komen.
Het fenomeen me-time dat mijn vrienden zover doorvoeren dat ik in bijna een betoog moet houden om eens af te spreken en ze kunnen zo opeens van de wereld verdwijnen een paar maanden.
Corona(klachten).
Slapenloosheid.
Mensen die in hun eentje de roltrap naar beneden nemen net op het moment dat er een volle metro stopt. Gevolg is dus dat 1 persoon op de roltrap naar beneden staat en een hele horde mensen de trap naar boven moet nemen.
En ja I know die mensen kunnen het ook niet ruiken dat er een metro stopt. Maar soms kunnen ze het wel horen en denken ze oooo snel roltrap naar beneden want dan haal ik die metro nog wel!!! Wat dus nooit het geval is.
Soms gaat dit zo als ik van perron het station in ga en OOK als ik van station naar boven richting de straat ga, dus twee keer achter elkaar. Vaak na een werkdag waar ik al helemaal klaar mee ben, ja dan is m’n dag wel echt finito gewoon.