He wat naar zeg. Hopelijk kan wat @C3PO zegt nog!
Ik heb vanacht verkeerd gelegen en mijn rug doet zo’n pijn! Omg ik voel me zo oud en krakkig en voel me meteen kut omdat die pijn overal doorheen komt. Heb al ibuprofen geslikt, ibu gel én spiergel erop gesmeerd. Ik zit nu in de trein en heb maar gewoon die gels meegenomen zodat ik straks op m’n bestemming nog eens kan smeren. Ik neem mijn rug veel te vaak voor lief als hij normaal doet
Ik heb dit met mijn nek de afgelopen dagen, wat een HEL!!!
Arme lichamen, we nemen ze veel te vaak voor lief!
Ulghh ik heb vorige week een mooie kunstkerstboom gekocht: binnen een week doen de lampjes het al niet meer… Nu moet ik met dan ding op de fiets naar de Intratuin ofzo om te retourneren?! En ik heb die doos natuurlijk ook niet meer. Pff en verder zit mijn oor al een paar dagen verstopt, ik hoor er helemaal niets mee, en dan is muziek luisteren met 1 oor zo kut.
Ik ben gevraagd om te spreken op een congres. In Tokyo. Als er geen pandemie was, kon ik tenminste op kosten van mijn baas daarheen, en daarna lekker vakantie eraan plakken 🥲
Doe zoooo goed je best dat ze je nog een keer vragen en dat hopelijk na de pandemie
Hahha, ik dacht bij niet dit direct aan:
Echt, hoezo was dit normaal? Had nog niet eens gezoend of ik vond het al normaal tegen een jongen op te rijden.
Ik las dus laatst een artikel dat vroeger in de plaatselijke discotheek de condoomautomaten elke avond leeg waren. De jongens deden dan een condoom om, gingen lekker schuren en kwamen klaar in dat condoom
Ahh bahh
Maar wel respect voor die voorbereiding? Als geile 16jarige zou ik gewoon klaarkomen in mijn onderbroek denk ik?
Ranzig he? Op een gegeven moment hebben ze schuren gewoon verboden. Ik ben benieuwd of die meiden doorhadden wat er precies gebeurde, of dat ze semi-onschuldig aan het dansen waren omdat dat ‘erbij hoorde’.
Ugh, zo fout. Het was ook gewoon geaccepteerd dat er zo’n ransaap zich achter je drukte en dat je dan even naar je vriendinnen keek van, is hij oke, of moet ik weglopen? Ik vond het toen ook wel normaal een erectie te voelen? En vatte het op als compliment bijna? Echt gadverdamme
Oh ieee nee dat heb ik volgens mij nog nooit gevoeld. Misschien was schuren ook ietsjes meer “na mijn tijd”.
Minuscule bakjes mayo bij snacks of patat op het terras
Hahaha ik moet zo lachen om je compliment maar wel echt ranzig hé
Edit: oh joe of je reageert ff op een post van een maand geleden
yessss love haten
- avocadotoast
- mensen die zichzelf een main character noemen
- rumag
- vieze randen onder nagels
- stil gaan staan middenop straat of vlak voor de roltrap oid
- die geuze en gorgels podcast op mijn fyp
- blond amsterdam
- mensen die elkaar taggen in posts zoals “jennifer drinkt teveel wijn! amber neemt jou binnenkort mee op een sushi date” en dan zo’n hele lijst
- taylor swift fans
- mensen die heel casual doen alsof harddrugs gebruiken cool en QuiRkY🤪 is
- die ene kinderlach die ik pas postte in het ergernis topic
- mensen die een heel drama maken van android vs ios
Rennen voor de bus en dan nog 10 min nahijgen terwijl dat ding nog steeds stilstaat.
wat
Een boterham klaarmaken en tijdens het eten erachter komen dat het bord nog nat was Ineens zo’n zompig stuk brood. Nachtmerrie.
Ooit heb ik wel eens een boterham klaargemaakt nadat ik met terpetine bezig was geweest. Ook geen succes moet ik jullie megeven.
Ik heb mijn favoriete wollen trui per ongeluk gewassen in de wasmachine en nu is hij helemaal vervilt.