Huilon

Mensen die in hun eentje de roltrap naar beneden nemen net op het moment dat er een volle metro stopt. Gevolg is dus dat 1 persoon op de roltrap naar beneden staat en een hele horde mensen de trap naar boven moet nemen.

En ja I know die mensen kunnen het ook niet ruiken dat er een metro stopt. Maar soms kunnen ze het wel horen en denken ze oooo snel roltrap naar beneden want dan haal ik die metro nog wel!!! Wat dus nooit het geval is.

Soms gaat dit zo als ik van perron het station in ga en OOK als ik van station naar boven richting de straat ga, dus twee keer achter elkaar. Vaak na een werkdag waar ik al helemaal klaar mee ben, ja dan is m’n dag wel echt finito gewoon.

2 likes
  • Mensen die in hun e-mail handtekening een bewegend gifje hebben waardoor ik heel die mail niet meer serieus kan nemen.
  • Net als handtekeningen waar mensen hun irrelevante werkschema inzetten (“ik ben niet aanwezig op de oneven vrijdagen”)
  • Eigenlijk sowieso e-mail handtekeningen
  • Hele erge dorst hebben en iets bestellen en dan een 20 cl glazen flesje krijgen die al verdampt is voordat je je glas kan inschenken
  • Een gesprek waarin iemand geen besluit durft te nemen of te kiezen, maar wel passief agressief van zich laat horen “IK wil in ieder geval geen pizza maar verder maakt het mij niet uit hoor!!”
  • Datumprikkers en het commentaar wat men dan bij “misschien” neer zet (“verjaardag tante miep”) alsof iemand daar dan heel gericht en specifiek rekening mee gaat houden
  • Mensen die lang bij een koelvak in de supermarkt staan te twijfelen met het deurtje open zodat niemand er meer bij kan
  • Linkedin
  • Stukken stad waar elke m2 wordt dichtgebouwd
  • Overleg waarbij de helft fysiek aanwezig is en de helft via teams. Extra huilon als je fysiek aanwezig bent en iemand naast jou wil meekijken op de laptop omdat zijn/haar laptop leeg is
  • Als je mouw aan een deurklink blijft haken en je probeert door te lopen maar hierdoor abrupt wordt gestopt
  • Horecazaken met dit soort meubilair
    image
  • Mensen die ineens drie keer zo hard gaan praten als ze aan de telefoon zijn
  • Mensen die zeiken maar nooit zelf iets oplossen
19 likes

Linkedin…

3 likes

hierop aanhakend: ik zag net een post van een MANNENcoach :weary:

1 like

:pinched_fingers:

Ik word gewoon gestoord van al die happy de peppie verhalen over mensen die hun werk zo geweldig vinden #synergie #lovemyjob #inspireren etc etc

En alle humblebrags dat ze zo trots zijn op hun collega en dat die collega zich heeft opgewerkt tot junior weetikhetwat doormiddel van de persoon die het schrijft.

Of idd de coaches…
Zie je het even niet meer zitten? STOP! En bedenk wat je echt wil… waar krijg jij nou energie van?

Ik ben hier gewoon te nuchter voor

10 likes

Ik vergat nog: mensen die ineens heel goor en hard gaan ademen als ze noise cancelling headphones ophebben

2 likes

Dit sowieso maar dan in combinatie met een selfie maakt het nog 100x zo erg. :smiling_face_with_tear:

1 like

:joy: Ik ben altijd bang dat ik dit ben en het dan zelf niet doorheb. Net zoals ik ooit een harde scheet liet in de tuin en dacht dat niemand dat zou horen omdat ik noisecancelling op had.

17 likes

Van die mensen die in een trein alles uitpakken en helemaal uitstallen alsof ze thuis zijn.
Ik krijg daar de zenuwen van.

7 likes

dit ben ik
en dan vervolgens te laat erachter komen dat het mijn halte is en dan alles bij elkaar moeten gooien met de snelheid van het licht

4 likes

Ik doe dit als ik weet dat ik 1,5 uur in dezelfde trein zit & het rustig is, dan kan ik lekker werken haha. In de spits/korte stukken kan ik t ook niet hebben

Als je een broodje worst eet en dat je dan zo hapt en dat dan het worstje steeds verder uit het broodje gaat aan de achterkant, aargh.
Of wraps die lekken. En dat dan je handen zo onder zitten met sap.

13 likes

Mensen die midden op een fietspad gaan wandelen. En als je dan belt dat ze dan eerst langzaam omdraaien om te kijken wat er aan komt.

10 likes

Heb even een deja vu. Volgens mij hebben we exact dit gesprek al eens gehad. Ik vertelde die anekdote over mijn scheet in de tuin, en jij postte dit filmpje. :joy:

1 like

Oke jij was het niet, maar iemand postte exact dit filmpje onder mij. :joy:

2 likes

Je mag mij wel bannen hoor😘

1 like

Ugh die bank en die stoel staan ook veel te dicht op elkaar

16 likes
4 likes

Hahaha of denken dat je op een normaal volume zit te telefoneren in de trein maar eigenlijk super hard praat maar je dat niet doorhebt door de nc :weary::weary:

3 likes

Dikkie, dikzakje, vetzak en alle varriaties hierop als koosnaam voor slanke mensen

6 likes

Mannen in leggings.

2 likes