Ik gebruik hem op de badkamer, omdat ik altijd in de rui ben en verschoon het doekje 1 keer in de week.
Waar bewaren jullie vieze vaatdoekjes en theedoeken? Niet bij de gewone was of wel?
Gewoon in de wasmand, hang ze wel eerst te drogen
Ik heb beneden een wasmand staan voor de thee en vaatdoeken. Natte laat ik eerst op de rand drogen en na ongeveer 2 weken kan ik er een volle was van draaien.
Waaaat!! Haha ik schrik hier van. Wij lopen niet met schoenen binnen door het huis en gebruik hem eigenlijk alleen boven, door de stofzuig beurten door en zit er dan prima meerdere weken op⊠en dan nog 90% wit.
Maar verschilt dus wel⊠als die van jou na 1x echt vies is⊠dan miss beter wel verschonen. Misschien stoffig huis.
Apart stapeltje naast de normale wasmanden haha, kook die op 95 graden en wil ze echt niet vies laten broeien tussen de andere was
Deze? Ik haal die vaak ff door ons appartement (80m2) en zelfs 1 dag na het stofzuigen wordt het al helemaal zwart van stof en haar. We hebben wel een vrij stoffig appartement. Niet eens over nagedacht dat twee keer te gebruiken.
Ik hou van schoonmaken dus ze worden nooit heel vies. Dus ergens wel âzondeâ om ze direct weg te gooien. Dat vindt mijn vriendin ook en daarom gebruikt ze zoân doekje tot ze uit elkaar vallen.
Ik heb ook ene heel stoffig huis, als ik mijn dekbed even uitklop en dan mijn haren kam kan ik weer Swifferen. Maar ik herbruik van mij ook, ik denk dat ik er twee keer mee kan doen.
Dit is pas succesvol adulting.
Bij mij is zo een doek alleen al vol en vies van al mijn haar, ook nooit aan gedacht om deze meerdere keren te gebruiken. Lopen ook niet met schoenen in huis.
Ik heb ook een âhandâ Swiffer die ik gebruik voor de tv, deurposten enz, die worden echt niet vies. Dus die gebruik ik wel vaker.
Zoân ding heb ik ook met lavendel geur en heb het idee dat dit een waas achterlaat op spiegels. Heb jij dat ook?
Vaak zijn dat soort âdoekjesâ heel licht vet, om het stof vast te houden en het oppervlak minder statisch te laten zijn zodat het niet meteen weer stof aantrekt, denk dat dat die waas is.
Gewoon het stof eraf zuigen met de stofzuiger.
Ons bent zûnig.
Ook schoon zuigen met de stofzuiger.
( zûnig)
1x geprobeerd en toen vloog dat hele ding in de stofzuiger. Doe ik dus niet weer
Heeft er iemand hier ervaring met wasparfum of van die bolletjes die je bij je was kan doen?
Jaa, ik gebruik altijd die van de action. Blauwe verpakking. Zijn kleine bolletjes met parfum en mijn was ruikt altijd heerlijk (en lang).
Toevallig heb ik net mijn eerste was gedraaid met wasparfum van la essenza di elda en ruikt lekker vind ik! Heb de geur perla en die ruikt vrij zeepachtig.
Die gebruik ik ook! Voor mij voldoen deze. Heb de blauwe en de roze en wissel af.