Huishoudtopic #1

Jaa, ik gebruik altijd die van de action. Blauwe verpakking. Zijn kleine bolletjes met parfum en mijn was ruikt altijd heerlijk (en lang).

1 like

Toevallig heb ik net mijn eerste was gedraaid met wasparfum van la essenza di elda en ruikt lekker vind ik! Heb de geur perla en die ruikt vrij zeepachtig.

1 like

Die gebruik ik ook! Voor mij voldoen deze. Heb de blauwe en de roze en wissel af.

@FISSA @Taken @Illuminated @Reflect @Classique

Thanks! Begin denk ik inderdaad eens met die van action of lenor om te proberen, de echte wasparfums vond ik nogal prijzig. Ben benieuwd!

1 like

Ik vind die van de Action persoonlijk zelfs nog beter dan de relatief duurdere van Lenor :see_no_evil:

2 likes

Ja, dat vind ik ook. De blauwe variant van de Action is hier echt favoriet!

2 likes

Bedankt voor deze tip! Het kleed heeft 1,5 maand buiten in de regen gelegen (het afdak bleek niet waterdicht) en dat scheelde al iets. Toen een keer in de was met azijn en een keer met wasmiddel en hij is weer helemaal fris!

1 like

Haha, bedankt voor de terugkoppeling! :smiley: Fijn dat het gewerkt heeft!

Had nav een bericht hier dacht ik de schoonmaakster wat extra’s gegeven ivm kerst. Nu is ze er weer en heb ik hele warme sokken (uit haar thuisland) gekregen en chocola. Was niet nodig maar ik klaag niet.

19 likes

Mijn huis is heeeelemaaaaaal schoon en opgeruimd. Als ik morgen (met een kater) wakker word dan hoef ik daar in ieder geval niet meer naar om te kijken. :joy::clap:t2:

8 likes

Nu niet vannacht je hele huis onderkotsen want dan kun je weer opnieuw beginnen

2 likes

:joy: ik zet een dweil klaar!

2 likes

Successful adult!

Iemand tips hoe ik dit uit de muur krijg? Baby is nog geen 3 weken oud en man dacht smeer niet alleen de baby maar ook de muur in mrt (neutral) olie :unamused: zit er sinds gisteren op, toen zei hij nee is water geen olie. Nou is echt geen water hoor
 beetje jammerlijk dat er nu al vlekken op die muur zitten, in het echt valt het meer op dat op de foto. Grmbl.

Ik heb nog verf over, maar weet niet of dat het nou beter maakt

2 likes

Misschien eerst zo’n wonder sponsje proberen? Die kun je zonder zeep oid gebruiken, werkt hier heel goed op de muren.

St Marc is ontvetter, maar kans is dat je er ook wat verf mee van de muur haalt
 Zou het sowieso niet oververven zonder te ontvetten!

Oh goede, volgens mij heb ik die beneden nog liggen ook!

@mikselke staat ook nog bij de verfspullen, goed idee om dat voorzichtig te proberen.

Douchewand met antikal, de rest met een doekje en groene zeep. Vind ik heel prettig werken!

Bad en wasbak doe ik met allesreiniger en water. en hier stond ook Cif maar dit blijkt geen goede tip te zijn, dus vergeet maar gauwDraag wel schoonnaakhandschoenen omdat na die tijd mijn handen anders echt vies voelen.

Tegels van de vloer doe ik met water en azijn.

Tegels van de muur doe ik of met allesreiniger of met method douchespray (eerst op een onzichtbare plek proberen!)

De spiegel die ik gewoon met glassex en dan merk van de Lidl.

3 likes