Yes
Hmm jammer! Wel fijn van de wand
Ik gebruik jemako raamdoeken zonder schoonmaakmiddel, werkt perfect.
Maar hoe doe je dat? Gewoon water op die doek en dan?
Ze hebben speciale schoonmaakdoeken en droogdoeken, de schoonmaakdoek maak ik nat met warm water (ik vul gewoon een emmertje) en daarmee neem je de ramen af. Vervolgens maak je alles droog met de droogdoek. Het wordt helemaal streeploos en het is echt heel makkelijk. Als ik de ramen aan de buitenkant lap gebruik ik ook altijd een extra schoonmaakdoekje voor de kozijnen, want die zijn vaak het meest vies. Dan blijft de doek waarmee je de ramen lapt zo schoon mogelijk. De doeken kunnen na gebruik gewoon in de wasmachine!
Dit heb ik nodig in mijn leven!
En kun je daarmee gewoon alle kanten op wrijven die je wil? Desnoods in rondjes of gewoon random van links naar rechts zonder strepen te krijgen? Sounds like a dream
Ja! Ik probeer wel altijd dezelfde kant op te poetsen, maar mijn vriend doet altijd maar wat en dan wordt het ook netjes.
Emmer heet water, scheut ammoniak, en een spuitje afwasmiddel!
Ik heb een inductie kookplaat en nu is er ruimte tussen die plaat en het aanrecht. En daar komt allemaal viezigheid onder/tussen. Kruiden etc. En ik krijg het niet goed schoon. Ik heb al geprobeerd om met een vaatdoekje die ik om een mes heen had gevouwen ertussen te komen. Iemand hier misschien tips?
Tandenstoker? Kun je het niet kitten zodat er geen vuil meer tussen komt. Nadat je dit vuil eruit hebt gekregen natuurlijk haha.
Het is een huurhuis dus dat kan denk ik niet haha. Ik zag wel laatst op ali of wish een soort flexibel, doorzichtig tape wat je dan over die rand kan plakken. Maar dat zag er weer zo lelijk uit
O ik zou in mijn huurhuis dat gewoon kitten Maar geen idee hoe streng jouw huurbaas is. Haha
Ik zou het ook gewoon dichtkitten met transparante kit, als je dat netjes kan. Waarom zou een huurbaas bij de eindinspectie controleren of je nog wel dezelfde kruimels in de rand van het aanrecht hebt zitten als bij aanvang?
@Spaarlamp weet ik ook niet! Maar ik wil wel al mijn borg terug als ik hier uit ga haha. Maar misschien ga ik wel contact opnemen met de huurbaas om even te checken of het okƩ is om te doen! Zou wel veel schoonmaakwerk schelen.
Ik zou dit ook gewoon doen in mān huurhuis. Is toch een verbetering? Zou me sowieso afvragen of dat een verhuurder ooit op zou vallen. En kit is altijd wel weer weg te snijden.
Klinkt als de doeken die ik al zeker 8 jaar heb van de tupperware. Werkt net zo! Vind ramen wassen daardoor zo gepiept.
Ik heb geen tips, maar ik dacht dat er een zak oliebollen in je kast lag š„²
Misschien met van die stoffen bakken van Ikea een lade-idee creƫren? Dan blijven de stapels wat beter staan door de zijkanten, je zou zelfs helemaal Marie Kondo alles zo typisch op kunnen vouwen, en dan kun je ze eruit trekken voor overzicht. Maar dat werkt niet als je er niet bovenop kan kijken, dus voor planken hoger in de kast is het geen ideale oplossing.
Idd wat hierboven staat, en in de bakken achteraan zitten nu zomerse rokjes, bikiniās enz. Heb ik nu toch niet nodig