Weet niet of of dit topic hiervoor geschikt is;
Wie heeft goeie ervaringen met tochtstrips, zo ja welk merk? Nav Nicks klusje in de vlog
Had eens van huismerk Praxis maar dat was niets
Ja dat doe ik best vaak! Maar haalt helaas niet uit (het is ook echt een goedkoop ding).
Mijn huis heeft door dit forum echt zo’n dikke upgrade gekregen! Mijn badkamer is volledig betegeld, en er lopen veel leidingen, dus vind het wat spannend om te boren. Maar ipv een losse wc-rol op de spoelbak en een doucherekje wat onhandig aan de kraan hing, heb ik nu zo’n plakbare wc-rol houder (thanks @kali geloof ik!), en dat #spon niet boren doucherekje wat in het youtuberstopic besproken werd. Ziet er echt zoveel beter uit!
En dit rekje voor het gootsteenkastje ruimt ook zo heerlijk op!
Dus dank u FF!
(jezus hoe blij kun je zijn met een paar rekjes tegenwoordig. Living the life hoor!)
Oohh love dat rekje. Waar heb je ‘m gehaald?
Amazon, linkje staat hierboven ergens in het topic!
Welk niet boren doucherekje? Klinkt als iets wat ik ook wil
Tesa heeft die ook volgens mij, Bonnie van Boncolor heeft daar een #spon video mee gedaan
Dankjewel
Wow klinkt goed! Ik wil liever niet in mijn badkamertegels boren. Hoe lang hangt die bij jou al?
Weekje nog maar! Dus kan nog niet echt iets zeggen over de houdbaarheid ervan
Ik voel me nu een influencer!
Wij hebben doucherek (en zeeppompjes/etc) van Wenko Vacuum-loc, hangen nu al 4 jaar goed!
Ben je ook! Echt topding! Wil nu eigenlijk dat rekje dat eronder getipt werd, maar daar moet ik nog wat voor opmeten, moet zowel een emmer als een afwasteiltje kwijt. Kwam er ook achter wat voor stomme voorraad aan schoonmaakmiddel ik eigenlijk heb (en ik gebruik het zelf amper, de hulp in de huishouding neemt alles zelf mee)
@anon4388265 oh dat ziet er ook goed uit!
Ik heb trouwens ook een plantenspuit gevuld met allesreiniger en water, en gebruik die als ik even snel iets wil schoonmaken. Heel handig, hoef je niet steeds een sopje te maken, of zo’n wegwerpdoekje te gebruiken.
Ik gebruik het zelf niet maar las hier laatst over dasty van de Wibra. Ik zag dat de Wibra sinds nu ook een webshop heeft waar je dasty kan bestellen! Misschien heeft iemand er iets aan haha.
Yesss!
Ik heb gordijnen en katten, katten zitten vaak in de vensterbank dus op die gordijnen zitten haren, probeer ze met een kledingroller er af te halen en dat werkt wel, maar als ik de gordijnen beweeg (dus open/dicht doe) dan vliegen de haren alsnog in het rond en ik word er gekkkkkk van. Zou een rondje wasmachine helpen? Of iets anders?
Alleen wasmachine weet ik niet. Ik heb bij was die in de droger is geweest alrijd veel haren zitten in dat stof ding, dus die haren waren er niet afgegaan zonder de droger. Maar ik weet niet of gordijnen in de droger kunnen haha