Denk dat ze wel in de droger kunnen, maar daarna in een poppenhuis passen ipv mijn huis
Ook leuk toch
Wasmachine helpt iets, maar het is helaas geen wondermiddel. Droger zou goed helpen, maar dan blijven er inderdaad geen gordijnen over lijkt me.
Herkenbaar! Ik rol iedere week even over de gordijnen met een plakrol en zo valt het mee!
Vriendin van mij doet haar stoffen bank met zoân afwashandschoen af. Dan trekt ze de haren er zo vanaf.
Mijn stofzuiger (Miele Cat and Dog C3) heeft allemaal verschillende sterktes, en op de lichtste stand kun je er je gordijnen mee stofzuigen. Is dat misschien wat?
Mijn moeder zat hier laatst al te mopperen dat haar Dasty op was. Ik ga maar even een lading voor haar bestellenđ€Ł
Is dat stuk stof af doen met ductape een optie? Dus erop en eraf halen. Dit werkt bij mij best goed op kleding of kussens.
Ik heb vandaag op mijn grijze vloertegels in de badkamer wat azijn met water gespoten om te ontkalken, maar nu zitten er juist witte vlekken op. Als ik google vind ik juist âkalkaanslag op uw donkere tegels: gebruik azijnâ maar nee dus :p. Iemand tips hoe ik die witte aanslag nu weg krijg?
Volgens mij komt dat dan omdat de tegels niet meer âgevoedâ zijn. Ik heb ooit gehoord dat mensen ze dan weer voeden met een bepaalde olie.
Vanish kan je ook nog proberen of bleken in de zon. Is het nu niet zonnig genoeg voor maar bleek zou ik niet doen.
ahh super irritant! je zou ze er nog in kunnen boren? Het bovenste mandje kan er ook niet uit he?
Ik heb een simpel zwart colbertje van de WE, buitenstof 74% rayon, 21% polyamide, 5% elasthaan en voering 100% polyester. Volgens etiket mag ik het alleen chemisch reinigen.
Zou hem toch graag eens wassen, denken jullie dat dat goed gaat in de machine? En daarna nat ophangen? Of handwas?
Kun je aan de binnenkant van het kastje kijken of dat plankje er makkelijk uit kan? Als dat 2 schroefjes is ben je misschien ook klaar?
Ik denk eigenlijk dat dit gewoon een kliksysteem is, als je die twee zwarte puntjes die erdoorheensteken wat samenduwt en dan het plankje naar voren trekt dat het loskomt.
Zou het op wol of fijnwas doen op zo laag mogelijke graden en toeren. En dan op een hanger of liggend laten drogen!
Dit lijkt mij ook heel handig. Enige wat ik me dan afvraag, is of het dan ook niet (onnodig) veel ruimte binnen inneemt. Je benut niet meer alle plank ruimte.
Met die mandjes kun je natuurlijk wel overzichtelijker indelen, dat is dan ook wat waardâŠ
Gierigaard pro-tip voor mensen die een swiffer wet-jet hebben:
Je hebt vast al gemerkt dat de navullingsflessen niet los te schroeven zijn zodat je de dure navullingen zou bijkopen.
Wel als je een mok heet water hebt, en je dompelt de dop van lege fles navullig erin, dan kan je die losschroeven en zelf je fles aanvullen met allesrein en water. Spaart veel geld uit op lange termijn én beter voor het milieu.
Dit is ook nog een optie als je niet wil boren! Is een zuignap mandje van Ikea voor in de badkamer, maar werkt zo ook goed!
Top tip! Ik heb nog zoân mandje staan wou die nog terugbrengen. Maar die gaat mooi nu in de keukenkast!