Huishoudtopic #1

Is the pink stuff net zo goed als tiktok me laat geloven?

1 like

Oh shit, te laat

Ik heb zo’n bovenlader dus kon sowieso niets zien đŸ„Č

Love geurparels wel ook dankzij tiktuk

Ja dat is idd een hele goede tip waar ik ook te laat achter kwam. Ik maak de vloer zelf schoon met azijn en werkt ook echt als een tiet.

1 like

Hebben jullie je wasmiddel enz in glazen potten zitten? Dat zie je veel op Tiktok maar ik ken echt nieeeeeemand die dat doet.

Vind het zelf onzin, mijn wasmachine staat op zolder en daar kom ik alleen om te wassen, wat maakt mij het nou weer uit dat er een fles wasmiddel op de grond staat ipv op een mooie plank met decoraties erbij. :joy:

6 likes

Mijn droom is wel echt zo’n stijlvol georganiseerde wasruimte.

But ain’t nobody got money and time for that.

3 likes

Haha ik zag ook mensen die zelfs tandpasta in een soort zeepdispenser doen. En om het goed eruit te pompen mengen ze het met mondwater
 echt next level

4 likes

ha nee mijn washok is een stockeerplaats van wasmiddel, wasverzachter, tennisballen en kleuroverdrachtdoekjes. Geen mooie potjes of decoraties te bespeuren haha

1 like

Ja dit heb ik ook een keer gezien! Maar dan ging de nieuwe tandpasta ook op de rest die er nog in die dispenser zat. Dat wordt dan op een gegeven moment toch echt goor? Net zoals tandpasta zo vies kan opdrogen in je wasbak.

Al moet ik zeggen dat ik verpakkingen ook echt fucking lelijk vind over het algemeen, maar dit soort dingen gaan mij te ver. Dan zet ik het wel in een kastje.

3 likes

En allemaal bakjes in de koelkast met capri sin, een bakje voor cola blikjes. Allemaal voor de aesthetics ~

4 likes

Wat is een goed product om mijn houten aanrecht nieuw leven in te blazen? Vooral de stukken langs mijn gootsteen zijn vies en dof, de vernis (of heet dat) erop is ook redelijk afgesleten.

Alleen omdat het praktisch is. Ik koop altijd van die kleinere wasmiddel verpakkingen van de Lidl (of Ariel) en dat zit in een plastic omhulsel. Dus dat giet ik over in een super fancy blauwe plastic wasmiddel container ding van Curver.

En wat een tijd kost dat ook! Je hebt toch wel wat beters te doen

Mijn schoonvader heeft een eiken blad en schuurt eens in de zoveel tijd het blad op en behandelt het met dit:

2 likes

@Popsicle en @Ovenschaal met wat kan ik het beste schuren?

Bedoel je het waspoeder van de Lidl? Ik heb ook wel eens vloeibaar wasmiddel en zit al de hele tijd te denken “huh dat zit toch in een fles hoezo is het dan handiger om het in een andere fles te gieten”, maar je bedoelt wss poeder haha. Ja dat zou ik idd ook ergens in overgieten dan!

2 likes

Ja waspoeder idd! Vloeibaar laat ik ook gewoon in de fles hoor, haha

2 likes

Iemand dit ooit nog in Nederland gevonden?

De groene biotex lost enzymen op, misschien is dat hetzelfde?

Weet iemand hoe je een vlek (geen idee wat het is) uit een stoffen bank krijgt? Zal dasty ontvetter werken of wordt het dan alleen maar erger?

Wij hebben een grijs gemĂȘleerde bank en spuit er gerust dasty op. Werkt goed maar denk dat het echt wel uitmaakt wat voor stof de bank is

2 likes

Al een lange tijd gebruik ik geen wasverzachter meer. Ik mis wel echt de lekkere geur van schone was. Heeft iemand tips voor lekker wasmiddel oid?