Maar is een oranje tompoes anders dan een normale tompoes dan? Ik dacht dat ze alleen ander kleurstof gebruikten
Normaal deel ik eigenlijk geen drol op facebook. Of ik herplaats oproepen bv voor hulp bij de waterramp in Limburg en omstreken.
Maar dan net toch een kort berichtje over waar ik blij mee ben. Ik heb dan EINDELIJK een nieuwe baan waar ik overigens vandaag mee ben gestart, Maar ben mijn oude werk / ‘nieuwe’ filiaal Lidl ook enorm dankbaar voor het reïntegreren na een enorm rot periode / ziektewet. In mijn oude filiaal had ik misschien wel niet gekomen tot waar ik nu sta.
Dat vond ik wel het delen waard.
Edit, en nu word ik emotioneel.
Hier de eigenaresse van SuperBra
@Swelgje Wat jammer dat het een teleurstellende ervaring was! Het niet mogen rondkijken is denk ik een miscommunicatie geweest, zodra we de maat hebben vastgesteld is dat in principe prima.
Het is wel zo dat we het niet actief aanmoedigen om zelf rond te lopen, want dan wijst een klant vaak de dingen aan waarvan je moet zeggen ‘nee, die hebben we niet (meer) in je maat’, want we hebben in principe aan het eind van de fitting al alles voor haar uit de voorraad gehaald wat we in haar maat hebben wat aan haar wensen voldoet. Dus dan krijg je juist dat iemand teleurgesteld raakt. Maar als iemand het vraagt, mag ze altijd rondkijken natuurlijk!
Zou je ons misschien willen helpen door nog iets meer details van hoe het ging door te geven in een pm? Dan koppel ik het nog even terug naar de SuperBrafitter die je geholpen heeft, zodat ze voortaan er extra op kan letten niet onbedoeld de indruk te geven dat je niet zelf zou mogen rondkijken.
Ja ze smaken echt anders! Volgens mij zit er iets van sinaasappel in het glazuur
Ik ben echt jaloers op mensen die met dit weer hun haar lekker los dragen. Ik heb nu eindelijk lang haar maar ik zweet me na 4 minuten al helemaal kapot.
Oh nee daar heb ik al helemaal geen zin in om van die trucjes uit te gaan halen. Plus ik zou het in dit geval ook helemaal niet menen/willen, dus zou dat ook niet zeggen. Maar kan me voorstellen dat het bij mensen waarbij je de deur wél nog op een kier hebt staan en overweegt ze opnieuw toe te laten het wel helpt om hun intenties te testen.
Wow jaren geleden met een feestje of avondje alcohol vond ik het zó heerlijk om een mint siga te nemen, vooral die click sigaretten. Verder rookte ik echt nooit, het was meer voor de smaak van mint zo op een avondje
Hoorde vnv dat er helemaal geen mint sigaretten meer verkocht worden wajo ik snap het wel want het maakte het roken lekker, wat mij niet de bedoeling lijkt, maar wat een stap haha
Al een paar jaar niet, mijn god ik mis ze ook… Heb ooit nog een voorraad uit Italië besteld en zat ook een click met bosbessen oid smaak in, die was ook lekker (besteld via iemand die op vakantie ging bedoel ik)
Er staan ineens 15 gebouwgenoten in mn veeeel te kleine woonkamertje hahahaha
Ik kan weer niet slapen heb m’n hele slaapritme in 3 weken vakantie weer helemaal verpest. Word leuk als ik maandag om 7 moet beginnen.
Maar is je buurman er ook?
Nee helaas niet en ik vind het ook vreselijk! Wijze les. Ze schreeuwen allemaal zo hard, maken het huis smerig en raken alles aan
Zeg dat ze moeten op pleuren. Joe joe
Jeeeeeemig dit was echt precies wat er niet moest gebeuren
Ik zei het toch
Dan zou die klant het toch ook online kunnen bestellen als haar maat daar beschikbaar is?
Laatste schooldag voor de vakantie, ga de kinderen echt zo missen, was zo’n leuke, lieve en fijne groep. Dus vandaag nog een dagje leuke dingen doen en samen zijn en dan voor mij ff rust
Na 4 uur slaap wakker worden door kramp in mijn kuit… Zo mooeee maar moet werken.
Ik verwacht een Love&Confuse bestelling vandaag maar ik zie in mijn postnl mail dat ik iets van Esprit krijg (luchtpost?!) maar niks besteld daar. Raar dit maar ja kom maar op met gratis kleding, of wordt een brief ook via luchtpost gestuurd normaal gesproken?