Janken!! Ben bang dat het echt mosterd na de maaltijd is bij mijn glazen. Het haalt wel voor 85% weg maar er blijft een lichte afdruk van kalk druppels op.
Wel oppassen want als je dit los schroeft dan zit de waterafvoer los en kan het gaan lekken, dus misschien slim om het in een andere wasbak af te spoelen. Kwam ik achter toen ik dit in de badkamer deed en er ineens water in de kast liep.
Shit, echt jammer🙁
Hahaha, dit had ik dus ook in de keuken😅 Kon meteen mijn kastjes ook schoonmaken
Je oven flink insprayen met oven reiniger. Minimaal een uurtje laten intrekken en dan met een staalwol sponsjes flink boenen. Afhankelijk van hoe aangekoekt is, moet je deze stappen nog een keer herhalen.
Is het eigenlijk gelukt om de geur weg te krijgen? Of ga je nog steeds bijna over je nek van die meloen geur?
Nog niet 100% weg, maar ik ga niet meer over m’n nek als ik de keuken binnenloop. Uiteindelijk laten weken in azijn en nog schoongemaakt met groene zeep en daarna een nachtje koffie erin laten staan
Ik doe altijd soda onderin mijn vuilbak, je kan ook een laagje (gebruikte) gemalen koffie strooien. Beide absorberen vieze geurtjes. Als de sodakristallen verzadigd zijn gooi je ze gewoon mee weg met de vuilzak.
Ik kreeg vandaag deze pedaalemmer en in ging er (stom genoeg) van uit dat standaard 20 liter zakken hier in zouden passen. Niet dus. Heeft iemand anders deze of een soortgelijke emmer, en welke zakken gebruik je?
Denk dat er iets niet goed gegaan is met een link oid want zie niet naar welke prullenbak je refereert
Hier heeft die power paste ook niet geholpen.
EDIT: Op één vlak lijkt het wel wat beter volgens mij (zeg het niet met zekerheid 🥲). Ik ga de volgende keer nog harder schrobben, ik geef nog niet op haha!
Ik gebruik Dasty (de gele) en een staalwol sponsje. Flink boenen maar werkt perfect!
Denken jullie dat een open prullenbak in een keukenkastje voor het weggooien van restafval gaat stinken? Gft doen we apart.
zal afhankelijk zijn hoe vaak je de prullenbak gaat legen. Met twee dagen zal het niet stinken, langer misschien wel.
Ik zou het niet doen, er ontstaat ook vocht vanuit je vuilnis en ik heb meerdere beschimmelde keukenkastjes hierdoor gezien
Ooooooo mijn god ik heb een voegenborstel bij de kruidvat gekocht. Ik dacht dat mijn voegen niet heel goor waren, maar dit is het resultaat van even een paar keer heen en weer met alleen water. GADVERDAMME
Werkt deze borstel beter dan een tandenborstel?
Ja veel veel veel beter. De haren zijn heel stug, voelt bijna als een staalborstel. En heel smal, dus ook gericht poetsen. Was maar een euro
En beschadigt de borstel je tegels niet? Het klinkt verder echt als een handige tool.
Nee zo hard zijn de haren net niet, en ik denk dat het ook scheelt als je het met beleid doet en niet keihard boent. Vanmorgen was het stukje opgedroogd en ik zag heel duidelijk verschil, deze week even voorbehandelen met schoonmaakmiddel en dan alle voegen langs