Oh en omdat ik nu veel vaker dweil dan voorheen is de vloer (en dus ook de dweil) veel minder vies!
Wel handig dat je voor waterboarden je plant/slachtoffer alleen maar tegen je raam hoeft te houden
Heeft iemand ervaring met het gebruiken van een stoomreiniger op een PVC vloer? Ik weet dat het eigenlijk niet goed is voor laminaat/pvc maar ik wil er zo graag een halen, dus ik hoop dat er succesverhalen zijn .
Hier een succesverhaal, wij doen ons hele huis er mee en overal ligt pvc. Heb ook niet het idee dat het slecht is voor de vloer.
Nergens voor nodig. Tenzij je iets van een operatie gaat doen of een totaal over de kop immuunsysteem hebt misschien maar anders niet over in zitten. Allesreiniger is prima om mee schoon te maken.
Te groot is te groot, ik zou er niet op vertrouwen dat wassen helpt. Zeker niet bij iets als een legging met was veel rek erin.
Nee dat werkt nooit. Als het krimpt raakt het model er echt uit (ik spreek uit ervaring helaas )
Top! Welke heb jij? Ik zit te denken aan een vileda.
Iemand de gouden tip voor een stoomstrijkijzer? Zie door de bomen het bos niet meer
Jongens ik ben zo blij met mijn vileda turbo mop! Het uitwringen werkt erg goed waardoor je niet met je armen enz moet duwen, het wordt ook echt niet te nat waardoor het snel droogt. Ik heb nu bijna elke dag gedweild Vantevoren loop ik rondjes met die AEG steelstofzuiger (die ik via het forum geinfluenced kreeg en meteen kocht), echt heerlijk zo gemakkelijk de vloeren doen
Weet niet goed in welk topic ik dit moet vragen ik ga binnenkort een jaar op mezelf wonen en ben aan het kijken naar bestek. Ik vind gouden/rosegoud bestek er erg mooi uitzien maar vraag me af of het mooi blijft ook na al dat gebruiken en wassen. Of ik het maar beter bij âgewoonâ zilverkleurig bestek hou
Ik heb goudkleurig bestek van de Blokker en dat is echt ruk, bijna allemaal deels zilver geworden na 2 maanden Als je goudkleurig zou willen, dan moet je niet besparen op de prijs. Goedkoop is vaak van korte duurâŠ
Als je met de hand afwast zal het wel redelijk mooi blijven, met een vaatwasser wordt het zilver. Echt jammer wel.
Als je voor een jaartje op jezelf gaat zou ik trouwens gewoon wat bestek meegrissen uit de bestekbak van ouders etc.
Het gouden/zwarte van de action gaat ook met normaal afwassen wel slijten, je moet dat echt goed afdrogen. Mijn huisgenoten doen dat niet altijd en dat word echt lelijk.
Weet iemand een huishoud app waar je per dag taken in kan voeren en deze kan afvinken met meerdere mensen? Volgens mij is zoiets wel eerder gedeeld maar kan het niet meer vinden.
Sweepy! Om het met meerdere mensen te gebruiken moet je wel betalen
Ik heb laatst de afzuiging in mân badkamer schoongemaakt en het is nu zoveel minder stoffig Had ik het maar eerder gedaan
Hoe moet je die schoonmaken
Ik heb zoân ding dat ik uit de muur kan trekken, afstoffen (er zaten echt stofwolken in) in een sopje gedaan en laten drogen
En het gat zelf een beetje gezogen
Heeft iemand een tip hoe een ruimte enigszins stofvrij te houden (helaas niet de badkamer, anders was ik gelijk de afzuiging schoon gaan maken).
Onze slaapkamer wordt heel snel heel stoffig. We maken 'm elke week goed schoon: alles afnemen met een doek, volledig stofzuigen dus ook onder het bed, achter kastjes etc. Maar binnen 3 dagen is het weer een enorm stofnest. De rest van het huis valt enorm mee en zouden we ook rustig een weekje niet hoeven te doen zonder dat het opvalt.