Huishoudtopic #1

Ik heb ook een combinatie wasmachine en droger. Eentje van LG. Gebruik hem (de droog functie) alleen in de herfst en winter voor beddengoed en soms handdoeken. Met de komst van een kind vond ik een droger wel handig, anders was het gewoon een wasmachine geweest.

En wie draadloze stofzuiger: ik heb een Dyson en koop nooit meer een stofzuiger met snoer. Vind het echt een uitkomst en stofzuig ineens veel vaker haha.

1 like

Oh goed om te weten dat het bevalt! Zijn idd ook al aan het kijken naar een warmtepomp omdat het idd zoveel scheelt :blush:

Ik zou echt zo’n tapijtreiniger willen als je ik al die filmpjes ziet, denk echt dat ik ga huilen van de viezigheid die er stiekem in zit. :joy:

2 likes

Bakingsoda erop/in strooien en dit opzuigen. Schijnt mega goed te helpen. Maak zelf mijn oven schoon met bakingsoda, werkt het allerbest.

2 likes

Dat ga ik dit weekend eens proberen met mijn oven, goede tip!
Ook gehoord dat je banking soda op je matras kunt strooien, in laten trekken en opzuigen. Dan is je matras weer schoon

1 like

Zet je dan je oven even aan of? :see_no_evil:

Nee niet aanzetten. Ik strooi flink wat bakingsoda in de oven en maak de poeder wat nat met plantenspuit. Even goed overal inwrijven. Ik laat het meestal een nacht intrekken

Love bakingsoda gebruik het erg veel voor klusjes in huis. Je matras wordt er ook mega schoon van vooral als je het mengt met peroxide in milde vorm.

Ja dat klopt. Had ik net toevallig als reactie gegeven net…

Werkt het ook voor op de bakplaten? Of doe je dat nooit?

1 like

Ahh top ga dat eens proberen. Krijg de mijne niet meer helemaal mooi schoon maar er blijft een soort aanslag.

1 like

Ja ook en voor aangekoekte pannen. Hoe langer het papje intrekt hoe beter.

Zweetschoenen (sportschoenen van mijn vriend )daar strooi ik ook bakingsoda in, trekt de vieze luchtjes eruit en klop ze de dag erna weer leeg.

2 likes

Chill dat ga ik proberen dan!

1 like

:grin::+1:

1 like

Ahh echt oke!

Zo kneuterig maar zal zo blij zijn als mijn oventje weer mooi glimt :crazy_face:

Ja vind ik ook.

1 like

Sorry, dat had ik niet gezien…

1 like

Eraf stofzuigen. Alleen dan wel echt goed stofzuigen en dus niet zoals ik maar een beetje op gevoel (want wit poeder op wit matras zie je amper) tot je geen zin meer hebt en dan de volgende x dat je je matras omdraait soda door de hele kamer heen strooien :sweat_smile:

4 likes

Dan is het er ook af toch :joy:

4 likes

Ik heb vandaag mijn oven schoongemaakt met baking soda door jouw tip en het is al zoveel schoner !! Dank :blush:

2 likes

Wat goed… graag gedaan