Hier staat hij ook al in m’n Google geschiedenis
En toen ik vanmiddag de wc aan het schoonmaken was, miste ik het apparaat waar ik tot dat bericht nog nooit aan had gedacht…
Hier staat hij ook al in m’n Google geschiedenis
En toen ik vanmiddag de wc aan het schoonmaken was, miste ik het apparaat waar ik tot dat bericht nog nooit aan had gedacht…
Aanrader YouTube kanaal: Clean My Space
Veel handige videos over schoonmaken. Ze runt zelf ook een schoonmaakbedrijf.
Ok, ik ben heel gemakkelijk te influecen als het gaat om dingen die schoonmaken ook maar iets makkelijker maken…
Dus de Kärcher stoomreiniger gekocht. Alleen kunnen jullie ermee werken zonder huishoudhandschoenen? Het handvat wordt soms behoorlijk warm en mijn man heeft al een paar keer met uitroepen van pijn (nu doet hij dat wel vrij snel ) in z’n handen gestaan. En er lekt soms ook soms even stoom uit de kieren wat inderdaad niet heel prettig is.
Ja, de sc3. Ga ik het nog een keer proberen en anders inderdaad maar even gaan bellen. Dank je wel!
Ik heb Deze, vind ik echt geniaal, geen gesop op de vloer, geen vies water waar je je doek in uitspoelt. Ik spray m’n hele raam in met die ruitenreiniger die erbij zit (of gewoon glassex aangelengd met water), dan was ik ze met die witte unit en dan wegzuigen met de waterzuiger. Het duurt echt nog maar een tiende van de tijd die het vroeger kostte met een gewone trekker etc.
Ik ben de enige persoon die dus niet met zo’n windowvac over weg kan en er alleen maar strepen van krijgt. Zelfs mijn moeder (mijn ultieme nooit te behalen niveau voorbeeld als het om huishouden gaat) is er tevreden over en begrijpt niet hoe ik het voor elkaar krijg.
Dit helpt niet
Met raamdoeken van Jemako. Het wordt perfect streeploos schoon en je hebt alleen water zonder sop nodig!
Oh sorry, ik bedoelde het ook als grapje. Ik moet er zelf ook heel hard om lachen dat het mij dus zelfs met zo’n ding schijnt te lukken. Ach, ik heb andere kwaliteiten
Ik heb dus ook de windowvac en vind hem perfect, maar daar heb je niets aan!
Wat @George hierboven zegt, die doeken van Jemako heeft mijn vriendin ook en die zijn denk ik zowaar nog makkelijker!
Deze heb ik ook, echt heel fijn.
Ik was mn ramen met glassex en een krant
Voor mij werkt Glassex met een microvezeldoekje en keukenpapier het beste.
Tegenwoordig heb ik dus ook zo’n K.archer windowcleaner. Maaaar vroeger in mijn eerste huisje / half student deed ik het altijd met schoonmaakmiddel en een theedoek Die windowcleaner werkt wel beter haha.
Sopje met dreft, een trekker en een zeem. Als ik toch een streepje zie poets ik dat weg met een keukenpapiertje.
Ik wil een prullenbak kopen met 2 vakken om afval te scheiden (plastic en restafval). Ik zie verschillende opties qua verdeling, namelijk met 2 even grote vakken of juist 1 groot en 1 klein vak. Wat hebben jullie en is dat fijn?
Ik heb een Brabantia Twin Bin met twee gelijke vakken en ik gebruik ook een vak voor plastic en de ander voor restafval. Het was een rib uit m’n lijf, maar ben er heel blij mee en gebruik hem nu al 4 jaar. Heel gebruiksvriendelijk en het touch-systeem werkt ook nog steeds perfect. De originele Brabantia zakken die precies in de bakken passen zijn wel heel duur, maar ik gebruik goedkope vuilniszakken van de Action. Die zijn wel iets kleiner, maar passen ook gewoon.
Ik heb een wat kleinere met 2 gelijke bakken van 20 (geloof ik). Top ding! Van de Blokker, was 20 euro.
Het ligt heel erg aan jouw afvalverdeling in huis en wat ze in jouw gemeente allemaal apart inzamelen, daar is denk ik geen eenduidig antwoord op te geven. Wij moeten alles scheiden, en krijgen in de praktijk maar 2 of 3 restafvalzakken per jaar vol, een 50-50 bak zou voor ons dus mega-onhandig zijn. Wij hebben van Ikea het afvalscheidingssysteem dat je in een keukenla inbouwt, met 1 grote voor plastic/blik/verpakkingen, 1 half zo grote voor gft, en 1 minibakje (formaat Tupperware zeg maar) voor rest. Verder in de berging nog aparte plekken voor glas, papier, textiel, chemisch en andere dingen (ijzer, hout, etc) die we dan naar de milieustraat brengen.
Heeft iemand de pannen van de jumbo? Die van de masterchef bedoel ik dan. Wat is jullie ervaring?