Die van primark werken top
Die gebruik ik ook.
Per onderdeel gewoon afwassen met een sopje, althans dat is wat ik doe.
Om te voorkomen dat hij erg vies wordt draai ik af en toe een kookwas.
Mijn vriend heeft hem besteld, het schijnt dat ze de onderdelen (allemaal <âŹ21) verschepen naar een EU-land, het ding daar in elkaar laten zetten en dan naar jou verschepen binnen de EU, dus zonder invoerrechten, maar ik zou mân vriend even moeten vragen bij welke Ali-seller hij precies besteld heeft die dat zo deed.
Alles waar je bij kan met een sopje poetsen, losse onderdelen er zoveel mogelijk uithalen en in een sopje schoonmaken. En bij de Action heb je wasmachinetabletten die je wasmachine schoon maken van binnen. Ik heb ze zelf niet getest, maar heb ze wel zien liggen. En idd wat @FrauHelga zegt, een hete was (min. 90 graden met bijvoorbeeld oude handdoeken) draaien. Liefst regelmatig (elke maand of 2 maanden).
Ik maak het soms schoon met Dasty van de Wibra. Dat onvet heel erg. Maar echt zoals nieuw krijg ik het ook niet.
Wat ik me trouwens bedenk: laat je het deurtje wel altijd open staan? (Afgezien van de momenten dat hij aan staat natuurlijk). Ik zie nog echt vaak dat mensen dat deurtje dichtdoen als ze hem niet gebruiken. Dan kan ie niet luchten, kan ie gaan stinken en schimmelen enzo. Dus altijd de deur wijd open als je hem niet gebruikt.
Zomaar even random nog een enthousiasteling over de robovac, wĂĄt een heldin dat ding. We hebben dâr Juffie genoemd (het heet Eufy) en ik zet haar ( ) bijna elke dag even aan. In elk geval in de woonkamer. We hebben een hond en het scheelt echt zĂł enorm in haren, ben sĂșper tevreden! Zeker nu ik met mân zwangerschap wat minder zin / energie heb om te stofzuigen en mijn man aan zijn schouder geopereerd is, en het dus ook niet kan doen.
Geinfluenced door @anon76889665 trouwens, zoo dankbaar haha.
Kukident erin gooien en laten weken(die tabletten voor kunstgebitten). Werkt mega goed!
Mocht je in de buurt van Duitsland wonen, of vrienden hebben die daar wonen of regelmatig komen, dan is een flesje Urinstein Entferner een aanrader.
Ik heb het ooit gekocht voor een oudere wc-pot die bruinig was onderin en ook bovenin wat aanslag had. Het werkte enorm goed. Het is net zo vloeibaar als water dus ik dacht dat het niet zoveel zou doen, maar alle aanslag verdween als sneeuw voor de zon.
Kan iemand mij helpen? Ik heb dus deze vloer (zie foto) en wat ik ook dweil, er blijven telkens vlekken in zitten(zie foto) Van allesrein tot schoonmaakazijn. Heb met kokend water gedweild zelf? Help a homie out!
Ik weet dus niet ook wat voor vlekken het zijn want ze zaten er al in toen ik hier kwam wonenâŠ
Oh dat zou wel kunnen ja dat het iets bijtends is. Jammer. Ziet er zo viezig uit! Het is laminaat⊠Nouja dan maar mee leren leven. Thanks voor je reactie!
wow je hebt gewoon carriere gemaakt hierin!
hiero
postgres 324 0.0 0.0 1264280 1676 ? Ss Jul08 0:36 postgres: 10/main: autovacuum launcher process
Hoe maken jullie siliconen bakproducten schoon? Ik heb een aantal cupcakevormpjes en bakmatten en die dingen worden zo viezig en ik krijg ze gewoon niet fris?
Dit soort dingen maak ik schoon met een spons! Alles even afspoelen, spons met afwasmiddel er overheen halen (niet de schurende kant) en goed afspoelen
Maakt het nog uit welke roomba je koopt? Ik zie er zoveel staan bij de Coolblue top 10
Als je een roomba koopt, de onderdelen die je kunt vervangen kun je goedkoop op Aliexpress kopen. Ze werken even goed en zijn echt een heel stuk goedkoper.
Neem de eufy Scheelt je een bom duiten en werkt fantastisch
Ik zag nu een roomba voor iets goedkoper dan de eufy! Maar thanks voor de tip
Ik was een week niet thuis en nu open ik mijn keukenkastjes, vliegen er allemaal meelmotten uit. Met dit warme weer gaat het hard met de voortplanting heb ik gelezen. Dus echt huilen want ik heb heel mijn voorraad maar weggedaan. Overal zaten van die gore slierten in wormpjes in
Voor nu heb ik de kasten oppervlakkig schoongemaakt want het is hier veel te warm voor, maar ga het morgen uitgebreid doen met schoonmaak azijn en alles. MAARRRRRR nu wil ik eigenlijk glazen voorraadpotten kopen want ik heb gehoord dat dat ongeveer het enige is waar ze niet doorheen kunnen.
Heeft iemand een tip waar je goede hebt voor een mooie prijs?
Ik heb nu ook een aantal van deze voorraadpotten van Ikea, zou dat ook wel goed genoeg zijn?
De conclusie is wel dat ik mijn voorraad nooit meer zo groot ga laten worden, want op een gegeven moment weet je niet eens meer wat je hebt.