Huishoudtopic #1

Hmm… Mijn moeder zegt insmeren met citroen of met ketchup, even laten intrekken en dan nog meer schrobben haha.

Is jouw moeder @Nescio

4 likes

Dan zou het tomatenketchup zijn toch? Ik heb het wel met die gedachte gekocht vorige week :joy:

1 like

Thanks. Nu nog even wachten tot de Corona crisis voorbij is, want om nu de gezondheid van anderen te riskeren voor sponsjes op een steel gaat me iets te ver :sweat_smile:

1 like

Ik kwam dit tegen op Pinterest (reclame)

Maar ik vroeg me af of iemand zoiets in de blokker op action heeft gezien? Dit is echt een uitkomst voor ons thuis :blush:

1 like

Ikea heeft geloof ik zoiets in het langwerpig? Gootsteen vergiet oid? Ergens anders heb ik ‘t niet gezien

2 likes

En dan bij hoogtepunten bij copper&brass kijken!

1 like

Oh wow dat ziet er uit of het echt super goed werkt, thnx!

Iemand tips om de oven bakplaat (grondig) te reinigen? Ik heb hem echt belachelijk goor laten worden en nu zit al het vet erop vastgekoekt :nauseated_face: flink schrobben helpt niet

In een vuilniszak stoppen met een scheut ammonia, dichtknopen en een nacht laten weken in die dampen. Dan kun je het de volgende dag makkelijk wegpoetsen met een schuursponsje.

1 like

Of even soda erop strooien, kokend water erop en een half uurtje l laten trekken, dan schuursponsje. Dan komt er bij mij ook vrij veel vanaf altijd.

1 like

https://instagram.com/nancy.birtwhistle?igshid=1s4xet13njggv en dan onder de hoogtepunten bij oven kijken!

7 likes

Ze maakt op dezelfde manier als ik schoon en ik geniet echt van haar kneuterigheid, volg haar erg graag!

3 likes

Heeft iemand tips hoe ik op een handige manier de onderkant van deze oven kan schoonmaken? Die 2 ‘buizen’ zorgen voor de warmte dus die kan ik er niet uit halen denk…

Misschien dat je iets aan haar ‘oven clean’ highlight hebt!

3 likes

Ja, deze heb ik ook! Echt ideaal. Gebruik 'em zowel als vergiet (schoongemaakt) als zoals in de gif hierboven.

1 like

Dit zijn ook hele handige tips hoor haha! Heb je dan aluminiumfolie gewoon op die buizen liggen? Vliegt dat niet in de fik? :joy:

eerst met dasty, dan met een wondersponsje moet het wel lukken denk ik. onze oven was ook een beetje zo en heb het wel schoon gekregen

1 like

Heb je al een wit wondersponsje geprobeerd?

Ik heb geen idee hoe het werkt en waar het precies van gemaakt is. Maar ik heb een wit wondersponsje bij Zeeman of Wibra gekocht toen ik die zag liggen, een tijd geleden. Was ook maar een euro of zo dus dat wilde ik wel proberen.

Met dat sponsje heb ik van mijn witte buitenkozijnen zwart / grijze weervlekken en vegen gekregen, en dat lukte me met niets anders. Dus nu gebruik ik het vaker als ik op een hard oppervlak een lastig vlekje heb. Ik denk dat het op tegels misschien ook wel werkt.