Steekwagen moet je extra voor betalen dus als die persoon dat niet heeft gedaan…
@inezweski Ooohh bedankt. Dan vraag ik me toch af waarom het lijkt te werken, maar zal wel placebo zijn dan
Haha meen je niet. Zo gierig. Vreemd want die chauffeur was daardoor de pineut.
Maar die Brenger chauffeurs zijn particulieren, die de opdrachten in Brenger worden opgevoerd kunnen aannemen. En dan is er al aangegeven door de opdrachtgever watvoor product en afmetingen vervoerd moet worden. Die chauffeur heeft daar gewoon akkoord op gegeven
Ja sommige mensen hebben de luxe gewoon niet om moeilijk te gaan doen over welke klus ze aannemen en welke niet
Hoe groot is de kans dat een gewone ovenschaal kapot gaat als ik die met folie erover in de vriezer steek? M’n diepvries ovenschaal zit al in de vriezer maar wil nog een vriezermaal koken.
Bestaan er speciale diepvries ovenschalen
Haha ja met plastic deksel. Maar betekent jouw reactie dat gewone ook in de vriezer kunnen??
Oh dat had ik best zelf kunnen doen, stom. Ik dacht dus omdat je speciale voor de vriezer had dat 't vast ingewikkeld lag.
Dankjewel! Dan kan ik m’n avondeten in 2 maaltijden maken
Ik heb nooit anders gedaan haha!
Lees overigens wel dat je het goed moet laten afkoelen, anders kan het wel barsten en niet overvol proppen. Dus zorgen dat er wat ruimte is nog in de schaal.
Yes! Dit is mijn heilige graal voor drukke dagen, die is ideaal om ovenschotels in te bereiden. Ik vries bijvoorbeeld een lasagne ongekookt in met deksel, en die lasagne kan in dezelfde schaal afgebakken worden. Ontdooien is (met deze ovenschaal) niet nodig, enkel de deksel er af halen. Met ovenschalen waar het niet expliciet vermeld wordt dat ze hiervoor geschikt zijn ben ik voorzichtig.
Dankjewel! Je hebt me geïnspireerd om spullen te kopen en daarna voor het eerst onze vaatwasser schoon te maken en zout bij te vullen (ik had geen idee…). Ik voel me instant een beter mens
Volgens mij mag dit niet eens van de arbowet. Vreemde gang van zaken dat de klant jouw arbeidsomstandigheden bepaald door extra te betalen voor een steekwagen? Maar goed dat de bezorgindustrie verrot tot op het bot is wisten we natuurlijk al.
Goede reminder om het glasnsspoelmiddel weer eens bij te vullen.
Je schrijft dat er altijd zout in een vaatwasser moet. Nu heb ik een gloednieuwe siemens en zelfs de gebruiksaanwijzing gelezen. Daar staat in dat de waterontharder uitgeschakeld kan en zout niet nodig is onder de 6DH. Zou je dan toch onthardingszout adviseren en waarom?
edit: Mijn vaatwasser heeft geen apart bakje voor voorwas maar in de gebruiksaanwijzing staat dat je dan vaatwasmiddel op de deur kan strooien. Misschien nog een tip voor anderen.
Weet je je waterhardheid? Volgens mij is er in Nederland nergens water <6DH.
Ik ben nog een vaatwasser-maagd dus heb het even opgezocht. Is dat de waarde die je in deze lijst ziet?
Epe zit flink onder de 6 als deze lijst klopt.
Jazeker is bij ons heel laag. Daarom gebruik ik nu geen zout.
Volgens mij zijn er maar een paar plekken in NL waar het boven de 6 zit. Daarom ben ik benieuwd naar de stelligheid om zout maar misschien is het bij oudere modellen ook meer nodig geen idee.
Trap er niet in! Onze forum Julio probeert je een waterontharder aan te smeren!