Yes heb hem al gehaald, lagen er niet meer zoveel dus blij! Ook al gelijk uitgetest😍
Ik weet even niet welk topic maar hoe bewaren jullie knutselspullen of cadeau/inpakpapier? Gewoon in van die plastic bakken?
Hebben mensen hier the pink stuff en/of een scrub daddy en is dit echt een must? (Cleantok invloed hier) If yes, waar kan ik het in NL het beste (lees goedkoopst) kopen?
Ik heb de pink stuff en een scrub daddy maar ik vind voor beiden dat het geen essentieel iets is wat je echt nodig hebt. Je kan prima zonder.
De pink stuff kun je bij de Big Bazar kopen en Scrubdaddy het goedkoopst bij 123schoon.
Die is inderdaad heel fijn voor cadeaupapier. Alleen je moet dan veel (>25 rollen hebben) anders is het een te groot ding.
Als je een plek overhebt in een meterkast/trapkast is dit ook handig.
Wij krijgen zwarte kranen in de nieuwe badkamer. Las al dat de meeste agressieve schoonmaakmiddelen niet gebruikt mogen worden.
Wat gebruiken jullie om de kranen netjes te houden?
Inpakpapier in een la. In die kast heb ik verschillende bakken waar ik Knutselspullen over verdeeld heb. Zoveel mogelijk soort bij soort. Inpakpapier heb ik ook wel op een hoge kast bewaard. Is het goed uit het zicht maar kan je er wel snel bij. Anders iets van een paraplubak.
Kalk voorkomen is altijd beter. Dus altijd je kranen droogmaken na douchen/badderen, dat scheelt alles.
Waterontharder. Echt waar. Voorkomen is beter dan genezen. En na elk gebruik even afdrogen.
Geen agressieve spullen gebruiken. Wij gebruiken een klein beetje groene zeep.
Wij hebben geen waterontharder en een relatief nieuwe badkamer, maar schaam me echt voor de kranen en douchekoppen. Ik had graag gehoord in de badkamerwinkel bij de aanschaf dat een ontharder een must is.
Oh oeps. Het is thehappymomstory. Nesteldrang is zo’n vastgezette story. Een aanrader om daar eens doorheen te kijken. Glansspoelmiddel is echt een lifesaver.
Haha heerlijk om te kijken, die vrouw is next level.
Ik had einde zwangerschap ook dikke nesteldrang maar normaal echt 0.
Heeft iemand ervaring met zoiets? Je schroeft het voor je douchekop. Ons water is heel hard en ik stuitte in de zoektocht op dit.
Ik kan me niet voorstellen dat dit werkt. De omschrijving is typisch Tell Sell, ze sommen een hele lijst moeilijke woorden op in de hoop dat je niet opzoekt wat alles zou moeten doen, maar ik zie niet (scheikundig gezien) hoe dit systeem kalk uit je water zou moeten halen. Waar blijft de kalk dan? En hoe zou 6-8 maanden aan kalk in dat kleine dingetje moeten blijven zitten?
Ik heb een waterontharder, daar zit een harscilinder ter grootte van een kleine opgerolde yogamat in, en die moet elke week geregenereerd worden met zout water, ik kan me niet voorstellen dat een paar gram korrels dan 8 maanden lang alle kalk zou tegenhouden.
Thanks voor je antwoord! Dat leek me ook, maar dacht misschien heeft iemand hier een hele goede ervaring mee of die weet of t werkt.
Deze heb ik ook in een kast voor cadeaupapier, passen ongeveer 6 rollen in schat ik zo. Ik heb er nog een in de gangkast voor paraplu’s, daar zijn deze ook perfect voor
Heeft iemand een tip hoe ik dit eraf krijg? Is kaarsvet. Heb de grote vlekjes er al af gekrabt met een stekertje maar dit lukt maar niet…
Keukenrol erop en dan strijken of föhnen!