Mat inderdaad . Thanks voor de tips. Straks even kopen
Van die gele dasty werd goed op ons composieten aanrechtblad (ons aanrechtblad is gepolijst en wat glimmend, niet mat). Soms als er geel/oranje vlekken zitten (bv van kruiden of tomatensaus) moet ik het een paar keer herhalen (en laat ik het een minuut of 10 intrekken alvorens weg te vegen) maar uiteindelijk is het dan wel weg.
@tessel @feather @croky @fredje @blush en anderen met een luchtontvochtiger:
Laatst ging het ergens (dit topic?) over een luchtontvochtiger voor de was. Daar kwamen toen heel enthousiaste reacties op, dat het echt scheelde. Nu ging ik rondkijken maar er zijn er zo veel dat ik niet weet waar ik goed aan doe. Welke hebben jullie en is dat (voor de was) een aanrader?
Was in het hoe koud/warm is je huis topic.
Ik heb deze in 1 model groter nav de tip van @croky Eurom DryBest 10 Luchtontvochtiger - 230W | bol.com
En vind het een aanrader ja!
Ik heb deze! Is niet meer te koop maar Lidl heeft wel een andere op dit moment die er sterk op lijkt. In de NLse webshop was ie rond de 100-110 euro toen
Ja heb de drybest10!
Ooit een Post over gemaakt. Sinds de herfst weer in gebruik en de was is snel droog, vaak binnen een dag.
Ik kocht altijd wasmiddel van hema, dit was vroeger 3,50 ofzo voor 1,5 liter en nu 7 euro voor 1 liter?? Ik ga maar iets anders zoeken
Misschien heb je hier iets aan, dit is de test van de consumentenbond en staan in de top 10 alleen maar budget merken
Edit: HEMA kleurbehoud wasmiddel hebben ze ook getest en geen aanrader qua vlekken verwijdering, dus je kan op zoek naar een goedkopere en betere uit dit lijstje
Ik gebruik nu sinds een maand of 5 de waspoeders van de albert heijn nav het onderzoek van de consumentenbond en ik ben echt heel tevreden. Vind deze beter ruiken en net zo schoon wassen als de duurdere merken die ik altijd heb gebruikt. @monkeyslut
Ja, ik gebruik de vloeibare van AH en vind die ook goed met vlekken. Heeft geen vervelende of te sterke geur en is ook niet duur als je de grote fles neemt.
Iemand enig idee wat voor soort steen en aanslag dit is?
Als ik met
- schimmelreiniger
- kalkaanslag verwijderaar
- pinkstuff
Overheen ga wordt het steeds alleen maar erger.
Olie en glansspoelmiddel wilt ook niet helpen.
Ohh chill deze! Zijn er meer van deze overzichten? (Wasverzachter, duurdere merken?) misschien toch maar weer eens lid worden
Duurdere merken zitten hier ook in, maar die eindigen lager in de lijst. Ze hebben tijd terug ook van witte wasmiddelen gedaan, daar was de uitkomst ook dat de top10 door veelal huismerken was gevuld.
Je kun 1 maand gratis lid zijn trouwens, dan kun je kijken wat ze allemaal hebben en als je binnen die maand opzegt kost het je niks.
Ik zou groene zeep proberen.
Ik had iets dat hier op leek, bij mij heeft azijn geholpen.
Mijn wasmachine is stuk dus zit te kijken naar een nieuwe. Ik vergeet vaak was dus ik vind zo’n bijvulklep wel handig. Ik zie er nu een van Bosch met bijvulfunctie maar zonder apart klepje. Is dat dan gewoon dat je het programma kan pauzeren (duurt laaaaang)? Anders bestel ik toch een Samsung met zo’n extra klepje.
Je pauzeert ‘m, deurtje open, verdwaalde sok erin, deurtje dicht en weer aanzetten. Ik gebruik het echt vaak en werkt prima!
Bedankt voor je snelle reactie! Maar hoe doet hij dat dan als hij al vollop aan het wassen is? Dat water moet eerst weggepompt worden toch? Of doet hij dat dan gewoon heel snel? Ik had een wasmachine van bijna 20 jaar oud dus die had weinig snufjes dus geen idee hoe machines van nu het doen.
volgens mij kan dit alsnog alleen aan het begin van een wascyclus. ik heb zo’n ding gehad maar weet het niet helemaal zeker meer. misschien moet je even een gebruiksaanwijzing opzoeken.
Het kan niet constant… als de waterstand te hoog is, kan het even niet, maar dan kan het een paar minuten later vaak alsnog. Maar aan het begin van het programma is dat eigenlijk nooit.