Ik vind het ook een zwaar ding. Ook dat je de hele tijd een knopje ingedrukt moet houden vind ik onhandig. Een gewone stofzuiger is niet alles maar een steelstofzuiger ook niet.
Heb je al een nieuwe waterkoker eigenlijk?
Ik vind het ook een zwaar ding. Ook dat je de hele tijd een knopje ingedrukt moet houden vind ik onhandig. Een gewone stofzuiger is niet alles maar een steelstofzuiger ook niet.
Heb je al een nieuwe waterkoker eigenlijk?
You’re welkome!
Ik weet niet of ie nog te koop is, maar ik heb een AEG FX9 steelstofzuiger en hierbij hoef je de knop niet continue ingedrukt te houden en het motor-gedeelte zit lager maar kun je ook omhoog schuiven. Je kunt er dus prima mee onder meubels komen, maar als je veel moet zuigen laat je hem dus lager zitten zodat het minder zwaar is. Je kunt de slang er ook uittrekken, vind het een fijn systeem!
ongevraagd advies (sorry als je hier niet op zit te wachten), maar marktplaats staat vaak ook vol met waterkokers, door mensen die bijvoorbeeld een quooker hebben gekregen! Zo heb ik de mijne gekocht!
ah ja tweedehands wel inderdaad!
Mijn normale stofzuiger begint het te begeven en aangezien niet alles met de robotstofzuiger kan overweeg ik ook zo’n steelstofzuiger.
Ben net even naar de winkel geweest om wat modellen te proberen en ik heb ook even die Samsung Jet 70 en 75 bekeken. Ook wat andere modellen waarin de het gewicht meer onderaan de steel zit omdat je dan echt zo’n kruimeldief onderin hebt zitten. Vind die wel fijner in de hand omdat het gewicht wat lager zit. Zoals bij de Jet 70 zit hij heel hoog en voor mijn gevoel gebruik je hem ook wat minder snel als kruimeldief omdat je hem er wat minder makkelijk uit haalt en nog weer een zuigmondje er op moet zetten. Daarentegen zuigt dat idee van de Jet 70 weer beter dan zo’n kruimeldief ingebouwd zoals zo’n idee. Ik twijfel nu dus heel erg wat mijn voorkeur heeft.
Oh goede idd, onder het bed kan al wel eens lastig worden met deze… jij hebt dus meer zon model waar het motor gedeelte bovenin zit? Gebruik je hem ook even snel en makkelijk als kruimeldief?
Edit: zie dat jij ook nog twijfelt
Gewoon een drupje afwasmiddel op je bord en dan poetsen??!!!?
Ja raar he? Zo vintage
Ik vind het juist een onding, twee keer gebruikt en nu ligt ie in de kast te wachten tot… geen idee eigenlijk. Ik vind hem te hard, er zitten geen haren aan de zijkanten waardoor je best wel ‘krast’ (gevoelsmatig) en in glazen durf ik hem haast niet te doen omdat ie weinig ingedrukt kan worden en ik bang ben dat ze breken. Het leek me zo lekker handig en fris, maar hij verslaat niet de afwasborstel van de IKEA.
Nou gelukkig was ie maar een euro ofzo… misschien om je aanrecht mee te schrobben?
Ja precies, het heeft geen gat in mijn budget geslagen haha. Misschien kan ik hem in de badkamer oid gebruiken, hij komt vast nog een keer van pas.
Ja ik zag dus een filmpje van een meisje die zo’n afwasborstelsponsje vulde met half afwasmiddel en half azijn en daar dr badkamer mee deed. Dat wil ik nu ook!!!
Ik heb geen idee wat je bedoelt Ik heb al in de Actionapp gezocht op iets wat op een afwasborstelspons lijkt maar ik vond het niet (maar wie houd ik voor de gek: net of ik regelmatig de badkamer doe…)
Iemand nog dé tip voor prullenbakzakken voor de Brabantia Bo van 30 liter? Dus één grote bak.
Ik wil geen 15 euro meer voor zakken betalen. Maar heb al 1,5 jaar deze prullenbak en niets anders past er in.
Oeh, ben heel benieuwd!
maar dat past toch niet in zo’n brabantia bo van 36l? Ik deel je probleem @Bergson! Bestel ze nu op amazon, af en toe is daar een goede korting
ha, scuzi, dacht dat je zelf een prullenbak van 60l had! Maar top, dan heb ik een alternatief voor als mn jaarvoorraad dure brabanatiazakken op zijn!
Toevallig is de Jumbo mijn buurman, ben onderweg! Ik ben helemaal blij met dit nieuws haha.