Nee maar het blijft wel een beetje vettig voelen, maar zo voelde het ook al toen hij nieuw was dus dat is denk ik die anti aanbaklaag?
Dit heb ik ook maar ik ben er niet erg tevreden over, jij wel?
Scrub daddy? Gaat echt veel langer mee dan een normale spons
Mijn scrubdaddy is plots aan het desintegreren en kwam ineens megaveel microplastic vrij
Ohh huuh wat gek⦠na hoelang?
Dat weet ik niet zo goed, maar ik denk een maand of 3/4. Denk te lang dan? Maar ten opzichte van een gewoon sponsje is deze heel lang erg schoon en spoelt het vuil zo weg, dus niet de neiging gehad om te vervangen. Plus de afgelopen 3 maanden geen keuken gehad door verbouwing en maar weinig gebruikt dus.
Hebben jullie ook tips voor het verwarmingselement in een airfryer? Die is bij mij ook vies geworden en ik heb het idee dat die begint te zorgen voor stank en rook
Ik zag polymer foam staan en nu ben ik niet echt thuis in dergelijke termen, maar wel altijd gedacht dat polymeer een vorm van plastic is.
Ja wat ik las was 8 weken! Maar hier gaat die ook al een week of 8/9 prima mee
Je airfryer op zn kop zetten, bij mij kan je het element losschroeven en daardoor kun je er ook onder bij. Ik spuit hem dan in met de kruidvat ovenreiniger, maak met een schuurspons schoon wat ik schoon kan maken, daarna met een natte doek zeepresten weghalen. Dan ff heet aanzetten met niks er in.
Hierdoor kreeg mijn airfryer kortsluiting.
Plastic is een polymeer, maar niet alle polymeren zijn plastic. Rubber en DNA zijn bijvoorbeeld natuurlijke polymeren.
Ik heb de tip gelezen om een bakje met kokend water en citroen erin te zetten (wel een keukenpapiertje onder leggen), door het stoom weekt het vet dan los. Ik zag idd wel wat vette druppels maar hij werd niet super schoon⦠Maar je zou het alsnog kunnen proberen.
Hoe en waarmee wassen jullie schoonmaakdoekjes/dweilen uit? Ik heb microvezeldoekjes en zoān rechthoekige dweil.
En ik weeeeet dat het onzin is maar ik wil dat niet uitwassen samen met beddengoed en handdoeken enzo maar ja dan zit ik met een dweil en twee a drie schoonmaakdoekjes, ook niet echt duurzaam om daar de wasmachine mee te vullen.
Nog meer mensen die het apart uitwassen en hoe doen jullie dat dan? Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar kom het nog niet echt tegen.
Echt?? Ik heb tot nu toe geen problemen gehad. Is er toen misschien water in je airfryer gekomen? Bij de mijne kan dat niet als ik hem zo neerzet dus hopelijk heb ik daardoor mazzel gehad.
Voor mijn gevoel niet, maar waarschijnlijk wel dusā
⦠Alle stoppen eruit incl vonkjes bij het stopcontact
Ik was de schoonmaakspullen apart maar daar zitten ook de schoonmaakspullen van mijn bedrijf bij. Dat doe ik op 60 graden.
Ik vind het ook vies om te combineren met wat anders. Maar bij jou is het 1 dweil en 1 doekje? Bij ons is het wel wat meer dan dat als de poets geweest is.
Nee meerdere doekjes zoals ik schreef. Wel 1 dweil maar ja ik heb een klein appartement met in de slaapkamers al tapijt. Woonkamer, keuken en badkamer zijn makkelijk met 1 dweil te doen ook vanwege de afmetingen.
O ja ik zie het! Overheen gelezen. Ik zou zelf nog overwegen om wat extra te kopen en eens in de 2 weken te wassen of wat extra tussen door te doen (vuilnosbakken/ ramen etc.). En anders (zoals ik ook toe) ter compensatie 2 maal spoelen ipv de gebruikelijke 3 op de wasmachine.
Ik gooi het allemaal bij elkaar, maar als je dat niet fris vind zou je de vieze doekjes ook eerst in een voorwasje kunnen doen (in een emmer met wasmiddel), uitspoelen en dan (bijna schoon) alsnog meewassen met handdoeken etc. Of vind je dat ook geen optie?