Ik heb een hele close vriend en die verkoopt keukens en die zweert bij bosch vaatwassers. Hij zegt altijd dat dat de beste zijn. Wou aan ons absoluut geen andere verkopen toen. Elk ander apparatuur mochten we merk kiezen maar van vaatwasser niet
Ik heb een Beko vaatwasser en vind m echt prima! Enige nadeel is dat ie geen display heeft en dus niet de duur van een programma aangeeft.
Super bedankt weer! Ik laat me nogal eens ompraten om voor het ‘beste’ aka duurste merk te gaan, dus dit helpt me wel als ik van de week langs een winkel ga voor advies!
Hahaha nope, is niet zomaar een vriend. Is als familie, waren zelfs de eerste die zijn dochter mochten ontmoeten. Hij was gewoon eerlijk en wou ons goeie dingen verkopen. Hij heeft geen euro verdiend aan onze keuken omdat we immense korting hebben gekregen.
Overigens hebben we uiteindelijk een AEG genomen omdat bosch niet leverbaar was en hij ons heeft geholpen met een goed alternatief omdat we niet 6 weken zonder vaatwasser wouden zitten.
jij hebt een minivaatwasser he? had je liever een grotere gehad eigenlijk of vind je het goed zo? ik twijfel namelijk
oja ik voldoe aan alle eisen! en ik weet nu ook wat een couvert is
ik eet wel het liefst alles uit grote kommen, dit soort:
maar oke, dat regel ik wel. thanks ik ga het doen IEEIEEIE NU AL ZIN IN
Hoe hangen jullie beddengoed (enigszins) kreukvrij op binnenshuis? Speciale techniek of speciaal droogrek? Ik kan dit gewoon echt niet bedenken, gooi het altijd in de droger maar wil duur spul kopen dat opgehangen moet worden
@Snygg De post waar ik op reageer is een oude post van mezelf inclusief foto van hoe ik dit altijd doe. Werkt top op deze manier!
Over een kamerdeur
Oh super, zo ga ik het doen, dankjewel
ik heb deze maat in mijn eentje en hij gaat 1x per 3 dagen aan! alles een beetje creatief stapelen, dan passen er ook nog wel pannen in.
Bij eenpersoons beddengoed altijd over een deur. Als je het redelijk netjes ophangt scheelt het ook kreukels
Dit werkt echt heel goed, ik hang het nu ook zo op. Het enige is dat bij mijn droogrek een aantal stangen wat zijn doorgezakt. Misschien nog iets om op te letten bij het kopen van een droogtoren hoe sterk het is. Heb jij er eigenlijk ook last van @Junebug85?
Wij hebben het in het trapgat hangen mocht je een trap hebben
Aan de waslijn of in het trapgat over de ballustrade.
Over een lange lijn in de kelder bij de cv ketel, volledig open geplooid.
Dit hang je met de haken over de deur, even je dekbed uitslaan en ophangen. Hier hang ik 2 1-persoons dekbedden + een 2-persoons matrashoes aan. Ook ideaal voor broeken!
Ik heb een droogrek/droogtoren van Ikea (die je ook op de foto ziet) maar die is al 10 jaar oud en niet meer verkrijgbaar nu. Het is de Antonius maar dan met wieltjes. Die is super stevig, dus de stangetjes buigen echt niet door. De wieltjes zijn wel kapot dus heb laatst gekeken om 'm te vervangen maar hij wordt dus niet meer gemaakt helaas.
Heeft er iemand tips voor opbergsystemen van het keukenkastje? Ik heb nu al m’n schoonmaakmiddelen los staan, maar dat vind ik niet echt handig of er opgeruimd uitzien. Dus heeft iemand aanraders voor dozen oid waar de flessen in kunnen?