Huishoudtopic #2

ik herinner me dat @Batalash een goede tip voor had, maar die berichten zijn idd niet meer terug te vinden hierover

3 likes

@Foucher volgens mij van Swirl met een elastiek?

Voor mij was dat trouwens alsnog duurder dan de echte zakken van Brabantia, of scheelde het 1 cent per zak ofzo.

Ik heb trouwens ook die van AH gehad maar die lijken inderdaad niet meer verkrijgbaar.

1 like

Die van de appie pasten bij mij nooit, net te smal. Maar van de Picnic zijn perfect! Echte aanrader. Jumbo heeft ze ook.

3 likes

Die van Swirl heb ik inderdaad weleens voorbij zien komen, maar ik vond deze dus wel fijner haha. Helaas!

1 like

Ik ga op zoek naar die van Jumbo, dankjewel! Picnic levert hier helaas niet.

4 likes

Volgens mij zijn het deze, maar zijn ze nu grijs

AH Pedaalemmerzakken met trekband 30 liter

2 likes

Op die oude wikkel stond “extra hoog” of iets in die trant, maar misschien dat dat nu wel weg is gelaten inderdaad. Dankje!

1 like

Misschien kan ik ze straks even vergelijken. Hopelijk heb ik de oude variant nog ergens liggen.

1 like

Met een wondersponsje, dat doet echt veel (en is snel en makkelijk).

1 like

Dit is een andere. Ik heb ondertussen drie verschillende verkeerde vuilniszakken gekocht. Nummer 4 was wel goed en dat is de hoge zak van de Blokker.

3 likes

Ik had er ook eentje maar wat ik ook deed, ik bleef zo’n zwaar gevoel in m’n hoofd krijgen van dat ding. Ik heb m verkocht. En dit is absoluut geen tip, sorry. Misschien kan je eens proberen om er een heel klein drupje geur met een grotere hoeveelheid neutraal in te doen en kijken hoe dat uitpakt?

2 likes

Je moet de geur ook altijd verdunnen met de neutrale vloeistof. Het is te verstikkend anders want de geuren zijn intens. Ik meng één deel geur met 2 delen neutraal.

4 likes

Deze passen ook:

5 likes

Met baking soda! Ik zou het veel vaker moeten doen maar als ik het doe denk ik altijd: wow wat ziet het er weer geweldig glanzend uit.

4 goedkope middeltjes waarmee je je roestvrijstalen gootsteen blinkend schoon krijgt | RTL Nieuws

Wij hebben nu de Dyson V15 enkele weken in huis en we zijn helemaal fan. Had eerst wel m’n twijfels, maar inmiddels heeft hij z’n nut wel bewezen. Ik haatte stofzuigen echt. Hiervoor hadden we een Henry en die was lomp en viel steeds uit elkaar. De Dyson pak ik makkelijk tussendoor en is echt een verademing in het gebruiksgemak.

Nu zijn we echter nog steeds lui en vragen we ons af of zo’n dweil opzetstuk de moeite waard is. Denk aan deze of deze. Is er iemand die hier ervaring mee heeft en wat tips zou kunnen geven?

2 likes

Ik kreeg daar een tijdje terug steeds reclame voor, maar toen kwam ik vrijwel alleen maar matige reviews tegen. Ik vond het ook net te prijzig voor een gokje, op AliExpress was het nauwelijks goedkoper.
Inmiddels is onze robotstofzuiger vervangen door een exemplaar met dweilfunctie, dat werkt wel als een trein, dus het probleem is opgelost :stuck_out_tongue:

2 likes

De kinderstoel in de auto heeft zwarte vlekken gegeven op de beige lederen bekleding. Is er een wondermiddel waar ik dat mee zou kunnen verwijderen?

1 like

Help, mijn hele modderige oppashond heeft lekker tegen de witte muren lopen schuren. Ik heb geen idee wat voor verf er op de muur zit, niet mijn huis, dus geen idee of het afneembaar is. Iemand een idee hoe ik de muur achoon krijg zonder het erger te maken?

3 likes

Wondersponsje met water moet voldoende zijn😀

1 like

Oke, dan ga ik op zoek naar een wonderspons :grin: