Met een wondersponsje, dat doet echt veel (en is snel en makkelijk).
Dit is een andere. Ik heb ondertussen drie verschillende verkeerde vuilniszakken gekocht. Nummer 4 was wel goed en dat is de hoge zak van de Blokker.
Ik had er ook eentje maar wat ik ook deed, ik bleef zoān zwaar gevoel in mān hoofd krijgen van dat ding. Ik heb m verkocht. En dit is absoluut geen tip, sorry. Misschien kan je eens proberen om er een heel klein drupje geur met een grotere hoeveelheid neutraal in te doen en kijken hoe dat uitpakt?
Je moet de geur ook altijd verdunnen met de neutrale vloeistof. Het is te verstikkend anders want de geuren zijn intens. Ik meng ƩƩn deel geur met 2 delen neutraal.
Met baking soda! Ik zou het veel vaker moeten doen maar als ik het doe denk ik altijd: wow wat ziet het er weer geweldig glanzend uit.
4 goedkope middeltjes waarmee je je roestvrijstalen gootsteen blinkend schoon krijgt | RTL Nieuws
Wij hebben nu de Dyson V15 enkele weken in huis en we zijn helemaal fan. Had eerst wel mān twijfels, maar inmiddels heeft hij zān nut wel bewezen. Ik haatte stofzuigen echt. Hiervoor hadden we een Henry en die was lomp en viel steeds uit elkaar. De Dyson pak ik makkelijk tussendoor en is echt een verademing in het gebruiksgemak.
Nu zijn we echter nog steeds lui en vragen we ons af of zoān dweil opzetstuk de moeite waard is. Denk aan deze of deze. Is er iemand die hier ervaring mee heeft en wat tips zou kunnen geven?
Ik kreeg daar een tijdje terug steeds reclame voor, maar toen kwam ik vrijwel alleen maar matige reviews tegen. Ik vond het ook net te prijzig voor een gokje, op AliExpress was het nauwelijks goedkoper.
Inmiddels is onze robotstofzuiger vervangen door een exemplaar met dweilfunctie, dat werkt wel als een trein, dus het probleem is opgelost
De kinderstoel in de auto heeft zwarte vlekken gegeven op de beige lederen bekleding. Is er een wondermiddel waar ik dat mee zou kunnen verwijderen?
Help, mijn hele modderige oppashond heeft lekker tegen de witte muren lopen schuren. Ik heb geen idee wat voor verf er op de muur zit, niet mijn huis, dus geen idee of het afneembaar is. Iemand een idee hoe ik de muur achoon krijg zonder het erger te maken?
Wondersponsje met water moet voldoende zijnš
Oke, dan ga ik op zoek naar een wonderspons
Een random tip, maar als je echt goede wasknijpers wilt die jaren meegaan en amper stuk te krijgen zijn, koop dan deze wasknijpers! Zijn echt de beste knijpers ooit.
Beetje domme vraag misschien maar ik wil mijn vriezer ontdooien (niet nu haha). Ik heb een ingebouwde koel/vries combi. Als ik de koelkast uitzet, gaat de vriezer dan ook uit?
In het keukenkastje naast de vriezer zie ik ook twee stekkers maar ik heb geen idee welke van de twee van de vriezer is.
Zelf heb ik 1 stekker voor mijn koelkast met vriesvak. Kun je het niet even testen door ze eruit te halen? Ik heb ook nog een losse vriezer en daar kan ik het zien aan een lampje die brandt.
Bij mijn inbouw kan ik de knop in de koelkast op 0 zetten, en dan is voldoende om de vriezer te ontdooien (die heeft eigen deur onder de koelkast, dus geen vakje bovenin).
Heb vorige week van de vorst gebruik gemaakt om de spullen uit de vriezer even buiten te zetten en de vriezer even van alle ijs een rotzooi te ontdoen.
De boeken van Nancy Birtwhistle bevatten tips om zelf schoonmaakmiddelen te maken die milieuvriendelijk zijn. Haar boeken heten Green Living Made Easy en Clean & Green.
Daarin deelt ze haar recepten voor o.a. Pure Magic (schoonmaakmiddel voor talloze doeleinden) en Cream Cleaner. Allemaal manieren om huis, tuin, kleding etc schoon te krijgen op een wijze die het milieu niet schaadt. Als je in dit topic zoekt op Nancy vind je waarschijnlijk al diverse tips.
Verder is Eenvoudig Leven Shop nog een goede shop voor milieuvriendelijke schoonmaakmiddelen. O.a. natriumpercarbonaat, soda, citroenzuur en diverse startersets worden daar verkocht.
Ik mag grote kledingkasten gratis overnemen van vrienden. Ideaal, behalve dat die vrienden roken en hun huis ook altijd naar rook ruikt.
Weet iemand of rookgeur in kasten (vergelijkbaar met paxkasten) trekt of niet? En zo ja, of het er snel uitgaat en/of je er iets tegen kunt doen?
Geen ervaring met pax kasten⦠wel met massief hout meubelen. Daar hielp paar keer soppen met St. Marc uiteindelijk het meest.
Ik heb uit een dressoirkast de geur er uit gekregen door gemalen koffie in de kast te zetten. Dit regelmatig verversen.