Meestal 3
1 x 60 graden voor (witte) werkkleding, handdoeken, schoonmaakdoeken, kussenslopen
1 x 30 graden voor kleding
1 x afwisselend (beddengoed, wolwas, andere specifieke dingen)
Meestal 3
1 x 60 graden voor (witte) werkkleding, handdoeken, schoonmaakdoeken, kussenslopen
1 x 30 graden voor kleding
1 x afwisselend (beddengoed, wolwas, andere specifieke dingen)
Wij draaien ongeveer 5 wassen per week met 2 personen.
Best veel in vergelijking met anderen als ik het zo lees. Sorteer ook best veel uit.
1x handdoeken en poetsdoeken of beddengoed
1x 40 graden was (ondergoed, sokken, sportkleding)
1x donkere was
1x witte was
1x bonte was
5-6 wassen. Zijn maar met zijn tweeen. Maar daar zit beddengoed ook bij in. Ben benieuwd hoe het straks is als gezinš
Per week:
1x beddengoed ons en kind
1x handdoeken (90 graden was)
1x donkere kleren
1x bonte kleren
1x witte kleren
1x ondergoed
In de winter nog een extra kleren was want met alle dikke truien enzo komen we anders niet uit en soms door de weeks een klein wasje kleren van mijn dochter als ze een ongelukje heeft gehad en we het niet een week willen laten liggen.
Kan in de was!
Ik doe ze ook in de was. Tenzij ze echt heel vies geworden zijn
Dit zijn geen wegwerpdoekjes, die kun je makkelijk meerdere keren gebruiken voordat ze kapot gaan. Dan pas weggooien.
Ik ben alleen en doe elke 2 Ć 3 weken een hete was en een koude was.
Maar ik doe kleding pas in de was als het echt vies is, ik vind het echt zonde van de kleding en het milieu om vaker te wassen dan nodig.
Ik las laatst ergens dat we tegenwoordig evenveel tijd besteden aan de was als toen we dat nog met de hand deden. Bizar, omdat de wasmachine gezien wordt als een sprong in de emancipatie omdat vrouwen minder tijd met het huishouden bezig hoefden te zijn. Maar we zijn zoveel meer en vaker gaan wassen dat we dat dus alweer opgeheven hebben.
Ik heb een scrub daddy besteld en het poetst echt goed maar ik heb een vraagje. Ik doe dus een klein drupje afwasmiddel of allesreiniger op mn aanrecht (gewoon zoān metalen blad) en dan scrub ik dat met water in. Maar dan daarna zit dat hele aanrecht vol sop maar als ik dat met een doekje probeer te verwijderen wordt het alleen maar nog meer sop? Ik heb op internet gezien dat je een trekker moet gebruiken en het zo de wasbak moet in trekken maar dat kan niet want mijn kookplaat zit er tussen. Hoe krijg je dat sop er nou normaal af?
Dat zou ik ook wel heel graag willen maar in mijn situatie moet ik sowieso minstens 1-2x per week sportkleding en werkkleding wassen omdat dat gewoon na 1x dragen vies is of anders naar zweet gaat ruiken.
We hebben nieuwe werkkleding en ik had gehoopt dat ik dit weer 2 dagen kon dragen maar het is echt goedkope polyester. Ik douche iedere ochtend, gebruik deo, mijn baan is niet mega actief maar toch ruik ik mezelf heel erg als ik mijn kleding de 2e dag aan heb.
Absoluut
Deze doekjes zijn er trouwens ook in het zwart. Groetjes Utregse Poetsqueen.
Als ik microvezel aanraak ga ik kokken, ik snap niet hoe zoveel mensen die kunnen gebruiken
En bij mij laten ze ook nog gele stofjes na in mijn wasmachine, of mijn hele was puspuistjes heeft gekregen⦠brrrā¦
Ik heb niet de energie om alles op te zoeken, sorry, maar ik denk dat als je op mān naam en gele doekjes of microvezel zoekt je mn hele rant en instructie wel vindt met hoe dan wel.
Je doekje na het vegen van het blad, goed uitspoelen onder de kraan, wringen en opnieuw vegen en dan weer onder de kraan, wringen etc.
Is wel een irritant klusje vooral omdat het even kan duren voordat alle zeep weg is
Jammer ik hoopte dat ik gewoon weer wat doms deed want wat een rotklusje is dat
Haha misschien dat wij indd wat doms doen en we hier beter advies krijgenš¤£
Misschien een ander schoonmaakmiddel gebruiken waar je niet zoān sop van krijgt? Dasty of dettol spray gebruik ik altijd.