Huishoudtopic #2

Ik ben in heel mijn forumcarrière maar 1 X geinfluencend door t forum en dat is door jou en je microvezel reclame 🫵 #blessed

11 likes

Ik heb een olijfolie fles op een houten eettafel gezet en nu zitten er olie kringen in… Ook echt erin getrokken al. Heb al geprobeerd schoon te krijgen met een sopje van Dreft en met ontvetspray maar het mag niet baten. Iemand tips of moet ik gaan schuren?

2 likes

Ik lees even mee want ik heb hetzelfde probleem
Ik neig er wel naar om heel het tafeltje in de olie te zetten.

2 likes

Haha ja same ik heb alle gele doekjes en sponsjes uit m’n huis verwijderd en vertel ook tegen iedereen die ze gebruikt dat bacteriën er niet uit gaan maar alleen maar meer worden :nerd_face: #teammicrovezel

3 likes

Mijn schoonvader deed dit pas met wasbenzine op zijn houten blad.

3 likes

Er werd ook heel anders omgegaan met bijv. onderkleding. Dat droeg je ook tegen zweet engeur. Dat in de was en een bleef je bovenkleding schoner dus kon je dat langer dragen. Bernadette had er ook eens een leuk filmpje over.

3 likes

Kennen jullie deze al? Super handig om flessen mee schoon te maken. Gaat heel snel en soepel en je kan best goed kracht zetten nog dus dwt is ook wel fijn. Met een beetje proppen past het ook in van die flessen met een dunne hals. Daar is de methode water plus rijst en wat zeep nog wel wat makkelijker bij. Voor gewone waterflesjes vind ik deze borstel makkelijker.

7 likes

Heeft hier iemand een Bissell? Niet de stofzuiger maar zo’n apparaat om bekleding enz schoon te maken. Bevalt dat goed? En welke heb je dan? Ik vind alle varianten nogal op elkaar lijken.

Ik vind die lenor zooi meestal chemisch maar deze is echt zooo lekker

Van de action

4 likes

The pink stuff heeft zoveel producten, welke bedoel je precies?

1 like

Ik vind dasty fijner maar het is niet echt vergelijkbaar, allebei andere doeleinden

1 like

Oh ik dacht dat je de paste van the pink stuff bedoelde! Dat is meer een schuurmiddel voor oppervlakken of voegen en Dasty is echt een ontvetter

1 like

ja voor de badkamer zou ik dan zeker eerder pink stuff paste gebruiken! Pink stuff heeft ook een speciale badkamer reiniger, ook fijn. Ik weet niet of je tiktok hebt maar daar kun je wel veel over deze producten terugvinden

2 likes

Die allesreiniger is gewoon een generic allesreiniger, schuimt wel heel erg, ik gebruik liever method. Dasty is perfect voor echt vette keukens, kookplaten, afzuigkappen. Ik vind die paste maar smerig spul en zo dik, gebruik dan liever jif.

2 likes

Ik gebruik zowel de pink stuff paste als de bathroom foam icm met de scrub daddy in de badkamer en het is echt fantastisch. Heb nog niks anders geprobeerd wat een vergelijkbaar resultaat geeft (schoonmaakazijn, bijna alle generieke schoonmaakmiddelen in de supermarkt). Ik ben dus echt fan! Ik durf zelf Dasty niet in m’n badkamer te gebruiken, alleen om de kookplaat te ontvetten bijvoorbeeld. Zijn dus wel echt twee verschillende schoonmaakmiddelen!

4 likes

Domme vraag maar ik heb zo’n vochtvreter gekocht met balletjes. Moet ik die balletjes in dat zakje laten of dat zakje open knippen?

Erin laten

4 likes

Ja gewoon zo laten. Heb je ook zo’n raster erbij?
Die leg je in het bakje en dan leg je het zakje erop

2 likes

Ooo ik had het andersom, dus dat zakje op de bodem en dan dat raster? Helemaal niet logisch ook. Ik heb hem al een week en er zit dus helemaal geen vocht in. Ik dacht al dat ik iets verkeerd deed. Dankjullie!!!

2 likes

Je moet dus doen: bakje, rooster, zakje. Het zakje dus niet op de bodem😊

3 likes