Mijn oma slaat een doek gewoon om een trekker heen haha
Ja, of om een luiwagen @anon4775214. En wat ik zelf wel eens doe bij kleine oppervlakken: op mān knieĆ«n dweilen met zoān microvezeldweil. Kan je meer kracht zetten dan met een stok.
Oeh nog beter, eerst schrobben en dan met de doek
En als je een gewone Swiffer neemt, met van die "prop"gaatjes en je doet daar een microvezeldoek in, ipv van die swiffer doekjes?
Mooi woord @Peachpuff , ik kende luiwagen nog niet!
Dan zou ik liever op de knieƫn dweilen. Die swiffer stang kan zo weinig hebben vind ik.
Ik heb zelf een Swiffer wetjet. Is met van die wegwerp dingen die je erop moet plakken. Ik had ergens gelezen dat je daar ook microvezeldoekjes aan kunt doen maar dat werkt bij mij niet. Ik vind hem wel handig om even snel te dweilen, bijv alleen keuken of vieze plekken. Het is voor mij een stuk laagdrempeliger om die wetjet even te pakken dan een sopje te maken en een dweil die je dan de hele tijd moet uitspoelen/wringen. Dus ik dweil nog 1x per 2 weken ongeveer en hou het verder bij met die wetjet.
Ik dacht ook eerst dat het dialect was, maar blijkbaar niet
Ja, het is een soort bezem, maar dan om mee te schrobben.
Help! Vriend heeft salsa geknoeid op zijn favoriete shirt. Heb het met een vlekkenmiddel gewassen maar het is er niet uit! Wie heeft de gouden tip??
Ossegalzeep
In de volle zon leggen. Werkt echt heel goed!
Ik heb leren Allstars (misschien nep leer, geen idee eigenlijk), maar ze stinken. Iemand een idee hoe ik ze schoon kan maken? Gewone Allstars gooi ik in de wasmachine, zou dat hiermee ook kunnen?
Iets wat vet oplost misschien? Dasty? Ovenreiniger?
Dat durf ik niet te zeggen.
Kruidvat heeft zoān foam spray om oven/airfryer te reinigen, misschien is dat iets?
Nee, deze niet gebruiken! Mijn anti aanbaklaag was toen kapot in de airfryer waardoor ik een nieuw mandje moest kopen.
In de vaatwasser al geprobeerd? Krijgt bij mij al het vet er af. Alleen die vieze zwarte laag krijg ik niet weg, alles al geprobeerd.
Moet je ook niet doen! Bij mij is de anti-aanbaklaag er hierdoor ook afgegaan.
Ik zie op Tiktok altijd dat ze er heet water en een vaatwasblokje in doen en m dan 20 min aanzetten, misschien helpt dat?
Ik kreeg hierdoor in het hele huis kortsluiting.