Dat ding van swiffer is wel prima voor kleiner oppervlaktes. Je klikt er een fles met spul in en daar maak je je vloer mee schoon. Pakt stof enzo niet super op maar voor vlekjes prima
Ik heb deze, maar gebruik een normale, ronde emmer. Klap hem dus iets in bij het natmaken. Voor mij werkt hij prima, maar kan me voorstellen dat er betere op de markt zijn. Ik heb ook geen roest en gebruik hem 9 jaar nu.
Ik heb deze gehad, maar ik moest veel druk zetten om goed te kunnen dweilen. De dweilen gingen bij mij ook kapot in de wasmachine.
Deze heb ik nu:
Kijk vooral even naar het filmpje!
Ik ben voor mn witte was overgestapt op waspoeder. Klopt het dat je van waspoeder qua volume veel meer gebruikt dan vloeibaar wasmiddel?
Volgens de verpakking moet ik voor een normaal bevuilde, gemiddelde hoeveelheid was 65ml waspoeder gebruiken. Ik doe altijd wat minder dan op de verpakking staat maar dan ligt er nog een hele bult poeder in dat laatje, zeker in vergelijking met een half dopje vloeibaar spul. Of gebruik ik veel te veel?
Ik was luiers met waspoeder en daar moet ook het hele laatje vol, véél meer dan dat ik vloeibaar gebruik voor de gewone was. Volgens mij is vloeibaar veel geconcentreerder, je doet met een fles Robijn van 600ml ook meer wasbeurten (volgens de verpakking) dan met een pak Ariel van 1.2kg.
Ik was alles met poeder. (Ook luiers). Mij is juist geleerd dat je echt niet teveel moet gebruiken. Dus ik doe de helft van wat op de verpakking van het poeder staat. Gaat al jaren goed. Vergelijking met vloeibaar weet ik niet want dat gebruik ik al heel lang niet meer.
Ik doe altijd maar wat qua hoeveelheid, wat meer bij volle trommel handdoeken, wat minder bij kleinere was, maar echt nooit meer dan 1/3 bol, denk eerder 1/4 of zelfs 1/5, en het is altijd gewoon schoon.
Ik gebruik ongeveer een schep (40ml) en een schepje soda en mijn was komt er altijd schoon uit, ook op lage temperaturen.
Dank allemaal! Ik ga voortaan mooi nog wat minder gebruiken.
Ik gebruik maar 25 g en mijn was is altijd schoon. Ik koop altijd een zak met bijna 2 kg dus ik doe er echt heel erg lang mee
Ik heb deze al een jaar of 6 en ik vind hem heel chill! Gebruik inderdaad ook gewoon een ronde emmer en dat gaat prima. Hier ook geen roest inderdaad en ik dweil iedere week.
Iemand een gouden tip voor doffe plekken op marmer? (salontafel)
Al verschillende marmerreinigers geprobeerd, groene zeep, niks lijkt te helpen. Voor regelmatig onderhoud gebruik ik de method marmerreiniger.
Ik had dat ook op een ons stenen aanrechtblad, dat is weg nadat ik het met olijfolie heb ingesmeerd
Ik word een beetje gestoord want de vorige huurder van mijn woning heeft een randje gekit om de douche zodat het water niet âoverstroomtâ maar hierdoor kun je de badkamer dus niet schoon of droog houden want je kan niet met een trekker naar het putje en daarom nheb ik nu dit soort vlekken. gore en slecht ingezoomde foto;
Ik probeer nu dat randje ding eraf te halen maar het gaat gewoon NIET los. Echt zwaar irritant
Gaan de vlekken niet weg met een harde borstel en schuurmiddel?
Anders washcat van de action gebruiken
Het is (of wasâŠ) lastig om schoon te maken door die rand. Maar⊠het is gelukt die rand eraf te trekken. Nu kan ik gewoon poetsen en dan met een trekker het wegtrekken en krijg ik nooit meer zulke smerige vlekken!!!
Loopt het water zonder die strip wel goed genoeg weg?
Geen idee, maar ik ben de enige in het gebouw met zoân strip. Verder hoor ik nooit iemand klagen.
Heeft iemand wel eens zelf een bank gereinigd?
Ja! Tapijtreiniger (het apparaat) gehuurd bij de Gamma, zoân fles tapijtreiniger van HG erbij gekocht en gaan. Dat werkte erg goed. Een paar tips: het is best een inspannend klusje en er lekt best wat water uit je bank, dus zorg voor voldoende handdoeken om je vloer te bedekken of zet de bank in de badkamer als dat past.
Edit: ik was zo blij met hoe schoon de bank toen was dat ik ervan baal dat het niet zomaar voor herhaling vatbaar is omdat het best een karwei was (ik moest de tapijtreiniger in de bus meenemen en zo).